Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Free Chris Anderson
Libristo kód: 04318870
Nakladatelství Cornerstone, května 2010
What happens when advances in technology allow many things to be produced for more or less nothing?... Celý popis
? points 20 b
204
Skladem u dodavatele Odesíláme za 5-9 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Twilight Stephenie Meyer / Brožovaná
common.buy 276
TOP
MONEY Master the Game Tony Robbins / Brožovaná
common.buy 625
TOP
Culture Code Daniel Coyle / Brožovaná
common.buy 399
TOP
Test Sylvain Neuvel / Brožovaná
common.buy 250
Duckling Gets a Cookie!? Mo Willems / Brožovaná
common.buy 223
BTS, The Best BTS / Audio CD
common.buy 659
Narrow Road to the Deep North Richard Flanagan / Brožovaná
common.buy 254
Oxford Placement Tests 1: Test Pack Dave Allan / Brožovaná
common.buy 2 558
Green Was The Earth On The Seventh Day Thor Heyerdahl / Brožovaná
common.buy 303
Home Julie Andrews / Brožovaná
common.buy 303
Creative Advertising Mario Pricken / Brožovaná
common.buy 1 458
Makers Chris Anderson / Brožovaná
common.buy 494
Orban Paul Lendvai / Pevná
common.buy 951
Long Tail Chris Anderson / Brožovaná
common.buy 303
Rome Robert Hughes / Brožovaná
common.buy 464
Maus Art Spiegelman / Brožovaná
common.buy 657

What happens when advances in technology allow many things to be produced for more or less nothing? And what happens when those things are then made available to the consumer for free? In his groundbreaking new book, "The Long Tail" author Chris Anderson considers a brave new world where the old economic certainties are being undermined by a growing flood of free goods - newspapers, DVDs, T-shirts, phones, even holiday flights. He explains why this has become possible - why new technologies, particularly the Internet, have caused production and distribution costs in many sectors to plummet to an extent unthinkable even a decade ago. He shows how the flexibility provided by the online world allows producers to trade ever more creatively, offering items for free to make real or perceived gains elsewhere. He pinpoints the winners and the losers in the Free universe. And he demonstrates the ways in which, as an increasing number of things become available for free, our decisions to make use of them will be determined by two resources far more valuable than money: the popular reputation of what is on offer and the time we have available for it. In the future, he argues, when we talk of the 'money economy' we will talk of the 'reputation economy' and the 'time economy' in the same breath, and our world will never be the same again.

Informace o knize

Plný název Free
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 288
EAN 9781905211494
ISBN 190521149X
Libristo kód 04318870
Nakladatelství Cornerstone
Váha 210
Rozměry 128 x 198 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet