Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Freemium Economics

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Freemium Economics Eric Seufert
Libristo kód: 02280156
Nakladatelství Elsevier Science & Technology, března 2014
Freemium Economics presents a practical, instructive approach to successfully implementing the freem... Celý popis
? points 134 b
1 342
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


TOP
C# Player's Guide (4th Edition) Whitaker RB Whitaker / Brožovaná
common.buy 876

Freemium Economics presents a practical, instructive approach to successfully implementing the freemium model into your software products by building analytics into product design from the earliest stages of development. Your freemium product generates vast volumes of data, but using that data to maximize conversion, boost retention, and deliver revenue can be challenging if you don't fully understand the impact that small changes can have on revenue. In this book, author Eric Seufert provides clear guidelines for using data and analytics through all stages of development to optimize your implementation of the freemium model. Freemium Economics de-mystifies the freemium model through an exploration of its core, data-oriented tenets, so that you can apply it methodically rather than hoping that conversion and revenue will naturally follow product launch. By reading Freemium Economics, you will: learn how to apply data science and big data principles in freemium product design and development to maximize conversion, boost retention, and deliver revenue; gain a broad introduction to the conceptual economic pillars of freemium and a complete understanding of the unique approaches needed to acquire users and convert them from free to paying customers; get practical tips and analytical guidance to successfully implement the freemium model; understand the metrics and infrastructure required to measure the success of a freemium product and improve it post-launch; includes a detailed explanation of the lifetime customer value (LCV) calculation and step-by-step instructions for implementing key performance indicators in a simple, universally-accessible tool like Excel.

Informace o knize

Plný název Freemium Economics
Autor Eric Seufert
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2014
Počet stran 254
EAN 9780124166905
ISBN 0124166903
Libristo kód 02280156
Váha 528
Rozměry 232 x 189 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Someday, Someday, Maybe Lauren Graham / Brožovaná
common.buy 399
TOP
Grace and Glory / Brožovaná
common.buy 236
Abloh-isms Virgil Abloh / Pevná
common.buy 355
Good Wives Louisa May Alcott / Brožovaná
common.buy 196
Hilda and the Time Worm Stephen Davies / Brožovaná
common.buy 223
Drawing as Therapy: Know Yourself Through Art The School of Life / Pevná
common.buy 449
Cut and Paste Patrick Elliott / Brožovaná
common.buy 898
Lobster Johnson Volume 5 Mike Mignola / Brožovaná
common.buy 453
Mobile Game Design Essentials Claudio Scolastici / Brožovaná
common.buy 1 564
Rampage James M. Scott / Pevná
common.buy 790
Dubno 1941 Aleksei Isaev / Pevná
common.buy 1 859
Early Reader: The Dragon's Dentist John McLay / Brožovaná
common.buy 222
Wes Anderson Donna Kornhaber / Brožovaná
common.buy 643

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet