Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

From Knowledge Management To Strategic Competence: Assessing Technological, Market And Organisational Innovation (Third Edition)

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha From Knowledge Management To Strategic Competence: Assessing Technological, Market And Organisational Innovation (Third Edition) Joe Tidd
Libristo kód: 05103436
Nakladatelství Imperial College Press, července 2012
There continues to be much interest in the business and academic communities in the concept of strat... Celý popis
? points 366 b
3 664
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


TOP
Marketing 4.0 Philip Kotler / Pevná
common.buy 520
TOP
Essential Drucker Peter Ferdinand Drucker / Brožovaná
common.buy 389
Řízení lidských zdrojů Michael Armstrong / Brožovaná
common.buy 849
Výprodej
Řízení lidských zdrojů Petra Horvátová / Brožovaná
common.buy 339
Výprodej
Cross-Cultural Management David C. Thomas / Brožovaná
common.buy 1 420
Performance-Based Budgeting in the Public Sector Michiel S. De Vries / Pevná
common.buy 4 798

There continues to be much interest in the business and academic communities in the concept of strategic competencies or core capabilities, in other words, how organisations define and differentiate themselves. More recently, this movement has fragmented into a number of related fields with subtle differences in focus: knowledge management - how organisations identify, share and exploit their internal competencies, in particular the knowledge of individuals; organisational learning - the relationship between individual and organisational knowledge and how organisations 'unlearn' past competencies and acquire new competencies; strategic management - how competencies can be assessed, and how these contribute to performance; and innovation management - how such competencies are translated into new processes, products and services. This book attempts to integrate strategic and knowledge management approaches to capability-building and the development of competencies. The third edition is fully updated with five additional chapters by bringing together the latest research and practices from experts in the field. In addition, this book is a core text for the Imperial College London's Distance Learning MBA, and contains essential readings for students enrolled in this programme.

Informace o knize

Plný název From Knowledge Management To Strategic Competence: Assessing Technological, Market And Organisational Innovation (Third Edition)
Autor Joe Tidd
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2012
Počet stran 432
EAN 9781848168831
ISBN 1848168837
Libristo kód 05103436
Nakladatelství Imperial College Press
Váha 703
Rozměry 157 x 235 x 28
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


Our Iceberg is Melting John Kotter / Pevná
common.buy 410
Tschick Wolfgang Herrndorf / Brožovaná
common.buy 273
Games for Language Learning Andrew Wright / Brožovaná
common.buy 857
Aubrey Beardsley / Brožovaná
common.buy 916
Pete Doherty Alex Hannaford / Brožovaná
common.buy 494
Macmillan Factual Readers: Rivers C Llewellyn / Brožovaná
common.buy 278
Flight 232 Laurence Gonzales / Brožovaná
common.buy 424
Works of Percy Bysshe Shelley. Edited by Mrs. Shelley. A new edition. Professor Percy Bysshe Shelley / Brožovaná
common.buy 925
Darkness in El Dorado Patrick Tierney / Brožovaná
common.buy 723
Ellen Terry's Memoirs Christabel Marshall / Brožovaná
common.buy 898

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet