Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Fundamentals of the Insurance Business

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Fundamentals of the Insurance Business Massimiliano Maggioni
Libristo kód: 15634798
Nakladatelství Springer International Publishing AG, ledna 2023
This textbook presents the fundamental economic dimensions of insurance companies and links them to... Celý popis
? points 282 b
2 816
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Masters of the Air Donald L Miller / Brožovaná
common.buy 471
TOP
Pucking Around Emily Rath / Brožovaná
common.buy 276
TOP
Endangered Tim Flach / Pevná
common.buy 1 400
TOP
Mosaico Italia Marco De Biasio / Brožovaná
common.buy 352
Carving Faces Workbook Harold Enlow / Brožovaná
common.buy 392
Naruto (3-in-1 Edition), Vol. 24 Masashi Kishimoto / Brožovaná
common.buy 343
Výprodej
Relax omaľovánka / Brožovaná
common.buy 71
William Smith's Fossils Reunited Peter Wigley / Pevná
common.buy 1 046
How To Save Money Ann Russell / Pevná
common.buy 523
Improve Your Sight-Reading! Paul Harris / Brožovaná
common.buy 232
Yoga Sutras of Patanjali, Made Easy Ratnakar Narale / Brožovaná
common.buy 568
Un drame dans les airs Jules Verne / Brožovaná
common.buy 282
Madame X Madonna / Audio CD
common.buy 375
Introduction to Insurance / Brožovaná
common.buy 2 590
UN ACTOR SE PREPARA KONSTANTIN STANISLAVSKI / Pevná
common.buy 558

This textbook presents the fundamental economic dimensions of insurance companies and links them to managerial issues. Bringing together academic rigour and a strongly practice-oriented approach, it defines both the competitive environment and the technical management of the insurance business. Further, it provides a general overview of insurance firms and analyses specific dimensions.
Filling an important gap in the market for textbooks on the insurance business, it is divided into four major parts, the first of which examines the fundamentals and distinctive traits of the insurance business. The second part switches the focus to technical management, while the third explores business models and operative models on the market. In closing, the fourth part details measurement and performance indicators.
The book offers a valuable resource for lower and upper undergraduate students; graduate students; professionals/practitioners working at insurance companies, insurance agents, brokers, bankers, and consultants.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet