Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Futura

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Futura
Libristo kód: 01231571
Nakladatelství Gingko Press, července 2010
Every designer has its favourite typefaces. Most of them do not use more than ten typefaces during t... Celý popis
? points 100 b
995
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Book of Signs Rudolf Koch / Brožovaná
common.buy 214
TOP
Thanks for the Memories Cecelia Ahern / Brožovaná
common.buy 182
On Confidence The School of Life / Pevná
common.buy 280
How to Overcome Your Childhood THE SCHOOL OF LIFE / Pevná
common.buy 330
Self-Knowledge The School of Life / Pevná
common.buy 277
Připravujeme
Designed in the USSR: 1950-1989 Moscow Design Museum / Pevná
common.buy 884
Připravujeme
Graphic Style: From Victorian to Hipster Steven Heller / Brožovaná
common.buy 675
Připravujeme
Graphic Design Theory Helen Armstrong / Brožovaná
common.buy 524
Herman Miller, A Way of Living Amy Auscherman / Pevná
common.buy 2 041
Graphic Design Sourcebook Charlotte Fiell / Brožovaná
common.buy 866
I Love Type. Vol.2 Victionary / Brožovaná
common.buy 995
Coaching with Meaning and Spirituality Peter Hyson / Brožovaná
common.buy 1 159

Every designer has its favourite typefaces. Most of them do not use more than ten typefaces during their whole life, others are proud to say that they do not use more than one. Taste, style, message, opinion and attitude are expressed in the use of a typeface. Designers show their personality and believes when choosing a typeface. I Love Type is a brand new series of Viction:ary titles in 2010, it will be an ongoing project, we target to release around 8-10 titles for the whole series irregularly. Each one dedicated to a specific typeface with a selection of high quality graphic design work, plus a special interview sections called Inspired, because many designers took the featured typeface and adjusted them to their needs, changed letters or applied a filter to them. Especially in these cases we want to ask the designer to tell us more about the modifications. Why they did them and if they really used the featured typeface as a starting point.

Informace o knize

Plný název Futura
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 160
EAN 9789881732880
ISBN 9881732883
Libristo kód 01231571
Nakladatelství Gingko Press
Váha 502
Rozměry 160 x 229 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet