Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Geodemographics for Marketers

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Geodemographics for Marketers Barry Leventhal
Libristo kód: 09476994
Nakladatelství Kogan Page Ltd, ledna 2016
Geodemographics is a technique of market segmentation and a well-established data-driven analysis to... Celý popis
? points 112 b
1 122
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Through the Valley of Shadows Samuel Brown / Pevná
common.buy 1 083
Tales of Macrofurs Rogue / Brožovaná
common.buy 467
Protest und Propaganda Marie-Luise Ehls / Pevná
common.buy 8 311
Japanese Feminism. Full Circle Lauren Lustig / Brožovaná
common.buy 1 105
Culinary Taste SLOAN / Pevná
common.buy 5 417
Der Radio-Amateur "broadcasting" Eugen Nesper / Brožovaná
common.buy 1 678
Working Forces in Japanese Politics UICHI IWASAKI / Pevná
common.buy 846
HIV, AIDS, and the Law Donald T. Dickson / Pevná
common.buy 3 076
Bezugspflege SCHLETTIG HANS JOAC / Brožovaná
common.buy 1 753
Tupac Equals The Outlawz of Mic And Men T Ursula Green / Brožovaná
common.buy 268

Geodemographics is a technique of market segmentation and a well-established data-driven analysis tool for marketers. Since its inception in 1979, its classifications have been widely used in customer databases and market research datasets.Written by one of the UK s foremost marketing statisticians, this book will help busy marketers apply geodemographics in any sector involved in business to consumer marketing, including retail, financial, and telecommunication fields. With numerous practical case studies from users and agencies worldwide, "Geodemographics for Marketers" is international in scope, offering an independent and impartial source of information about the real success geodemographics can bring to an organization. Chapters cover: -The definitions and principles of geodemographics and its strengths and weaknesses-Classification systems, including data inputs, how a classification is built, an overview of the latest products, and a table of the current classifications-Mechanics of using geodemographics-Applications in various industry sectors-How to choose a geodemographic classification-International geodemographics-Building a sector specific geodemographic discriminator, how classifications have been improved/augmented, individual-level classifications, and predictive analytics on customer databases-What the future holds for geodemographics "

Informace o knize

Plný název Geodemographics for Marketers
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 232
EAN 9780749473822
ISBN 0749473827
Libristo kód 09476994
Nakladatelství Kogan Page Ltd
Váha 358
Rozměry 233 x 158 x 14
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet