Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Global e-commerce Kenneth L. KraemerJason DedrickNigel P. MelvilleKevin Zhu
Libristo kód: 02046862
Nakladatelství Cambridge University Press, srpna 2006
Are the Internet and e-commerce truly revolutionizing business practice? This book, first published... Celý popis
? points 428 b
4 278
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


ALCO Jacqueline Whitley / Brožovaná
common.buy 4 673
Lanzelet lrich von Zatzikhoven / Brožovaná
common.buy 864
Civilizing Nature Bernhard Gissibl / Pevná
common.buy 3 855
Konzepte Des Coaching Astrid Schreyögg / Brožovaná
common.buy 2 087
First Book of Baby Animals Isabel Thomas / Brožovaná
common.buy 152
Revolutions without Borders Janet Polasky / Brožovaná
common.buy 756
Word Bytes Carolyn Lee / Brožovaná
common.buy 1 161
Goethes Werke Johann Wolfgang Von Goethe / Brožovaná
common.buy 1 140
Der Pate Des Todes Adolf Stern / Pevná
common.buy 1 345

Are the Internet and e-commerce truly revolutionizing business practice? This book, first published in 2006, explodes the transformation myth by demonstrating that the Internet and e-commerce are in fact being adapted by firms to reinforce their existing relationships with customers, suppliers, and business partners. Detailed case studies of eight countries show that, rather than creating a borderless global economy, e-commerce strongly reflects existing local patterns of commerce, business, and consumer preference, and its impact therefore varies greatly by country. Paradoxically, while e-commerce is increasing the efficiency, effectiveness, and competitiveness of firms, it is also increasing the complexity of their environments as they have to deal with more business partners and also face greater competition from other firms. This incisive analysis of the diffusion and impact of e-business provides academic researchers, graduates, and MBA students with a solid basis for understanding its likely evolution.

Informace o knize

Plný název Global e-commerce
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2006
Počet stran 468
EAN 9780521848220
ISBN 0521848229
Libristo kód 02046862
Nakladatelství Cambridge University Press
Váha 880
Rozměry 162 x 235 x 32
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet