Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Goodvertising

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Goodvertising Thomas Kolster
Libristo kód: 01203630
Nakladatelství Thames & Hudson Ltd, září 2012
Can advertising be a force for good? Can it bring about positive social or environmental change? Sho... Celý popis
? points 81 b
810
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


Hero Trap Thomas Kolster / Brožovaná
common.buy 1 230

Can advertising be a force for good? Can it bring about positive social or environmental change? Should it tell the truth about a brand? With todays consumers being more informed, empowered and ethically minded than ever, advertising needs to do all those things and more. Organized around 10 Commitment chapters, "Goodvertising" showcases outstanding creative work from over 120 campaigns from around the world that communicate that the client is actively being and doing good. Each campaign is from a leading agency working in the full spectrum of media channels for an international array of clients including Unilever, Coca-Cola, Ben & Jerrys, Nike, Tropicana, Volkswagen, Fiat, Levis, Toyota, Honda, Sainsburys, Microsoft and IKEA, and charities including Greenpeace, Amnesty International, PETA and WWF. For any advertising or branding professional, this timely and much-needed book will provide inspiration and insights into how being good doesn't lead to dull advertising.

Informace o knize

Plný název Goodvertising
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2012
Počet stran 256
EAN 9780500516263
ISBN 050051626X
Libristo kód 01203630
Nakladatelství Thames & Hudson Ltd
Váha 1748
Rozměry 286 x 248 x 29
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Positioning: The Battle for Your Mind Jack Trout / Brožovaná
common.buy 437
TOP
How Brands Grow 2 Revised Edition Jenni Romaniuk / Pevná
common.buy 936
TOP Výprodej
ZAG Marty Neumeier / Brožovaná
common.buy 674
TOP
Sociální fobie a její léčba Ján Praško / Kniha
common.buy 339
Scientific Advertising Claude C. Hopkins / Brožovaná
common.buy 422
Paid Attention / Brožovaná
common.buy 642
Jeff Wall Stefan Banz / Pevná
common.buy 649
Sustainability Principles and Practice ROBERTSON / Brožovaná
common.buy 1 601
Level 2: The Prince and the Pauper Mark Twain / Brožovaná
common.buy 297
Rising Strong Casandra Brene Brown / Brožovaná
common.buy 464
Probability Theory E. T. Jaynes / Pevná
common.buy 3 447
Reading & Training NATHANIEL HAWTHORNE / Brožovaná
common.buy 247
Johanna Felicitas Hoppe / Brožovaná
common.buy 365

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet