Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Graphic Candy

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Graphic Candy
Libristo kód: 01981688
Nakladatelství Gingko Press, května 2013
In our everyday lives we are constantly bombarded by electronic media. From billboards to the intern... Celý popis
? points 122 b
1 224
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Rural Surgery Matthias W. Wichmann / Pevná
common.buy 7 585
Schulmeisters Marie Eugenie Marlitt / Pevná
common.buy 1 458
Připravujeme
Bleach - Der Kampf Tite Kubo / Brožovaná
common.buy 170
Bericht Zur Lage Des Eigentums Thomas von Danwitz / Brožovaná
common.buy 2 720
Cognitive Vision Markus Vincze / Brožovaná
common.buy 1 681
Emotional influences on personality assessment Christoph Mât / Brožovaná
common.buy 1 174
Globalisierung der Finanzsysteme damals und heute Nils von Waaden / Brožovaná
common.buy 1 004
Goethe, Kleist Michael Mandelartz / Brožovaná
common.buy 1 328
Zeolites in Industrial Separation and Catalysis Santi Kulprathipanja / Pevná
common.buy 7 606
Misreading the African Landscape James (University of London) Fairhead / Brožovaná
common.buy 1 896
Music in Spain during the Eighteenth Century Malcolm BoydJuan José Carreras / Pevná
common.buy 3 516

In our everyday lives we are constantly bombarded by electronic media. From billboards to the internet, televisions and movies, special effects rule the day. Whether new technologies such as touch screens or retrievals from the past such as GIFS or 3D graphics, the arsenal is vast. As a result, we are numb to passive forms of advertising or promotion. This extends to the real of printed material - we need to have our attention grabbed by the jugular. In Graphic Candy, designers respond by presenting the best promotional design of recent years. Showcasing a brilliant assortment of invitations, stationery, calendars, toys, puzzle, and more that push print technology to its limits, involving the consumer in the realization of the design itself and in turn the promotion of the brand. Featured designers include: Codedesign, Werner Design, LSDK, Paperlux, Wakey, Vellut, Bunch Design, Onion Design, and Bravo Company.

Informace o knize

Plný název Graphic Candy
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2013
Počet stran 256
EAN 9789881797148
ISBN 9881797144
Libristo kód 01981688
Nakladatelství Gingko Press
Váha 1080
Rozměry 200 x 257 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet