Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Graphic Design Rules Sean Adams
Libristo kód: 01205581
Nakladatelství White Lion Publishing, srpna 2012
Ask any graphic designer the world over about their preferred approach to setting type, choosing a c... Celý popis
? points 55 b
545
Skladem u dodavatele Odesíláme do 4 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


TOP
Logo Modernism Jens Müller / Pevná
common.buy 1 408
TOP
Graphic Design Bible THEO INGLIS / Pevná
common.buy 677
TOP
Branding In Five and a Half Steps Michael Johnson / Pevná
common.buy 959
Šaman, mudrc, léčitel Alberto Villoldo / Brožovaná
common.buy 336
Design is Storytelling Ellen Lupton / Brožovaná
common.buy 399
Kosmická hra Stanislav Grof / Pevná
common.buy 399
100 Ideas that Changed Graphic Design Steven Heller / Brožovaná
common.buy 410
Designer's Dictionary of Type Sean Adams / Pevná
common.buy 522
C20: Sprievodca architektúrou Vysokých Tatier Martin Zaiček / Brožovaná
common.buy 142
Layout Essentials Beth Tondreau / Brožovaná
common.buy 690
Iconism / Pevná
common.buy 1 458

Ask any graphic designer the world over about their preferred approach to setting type, choosing a colour, or beginning a new layout, and you will rarely get exactly the same answer twice. Every creative has their own individual approach, or more importantly their own combinations of the thousands of techniques one can apply when planning a new design project. But there are some dos and don'ts that always figure strongly in any heated debate about what one should or should not accept as the right way to create the best graphic design. Packed with practical advice but presented in a light-hearted fashion, Graphic Design Rules is the perfect book for the ever-growing group of non-designers who want some graphic design guidance. And for more experienced designers, individual entries will either bring forth knowing nods of agreement or hoots of derision, depending on whether or not the reader loves or hates hyphenation, has a pathological fear of beige, or thinks that baseline grids are boring. In the style of a classical almanac, 365 entries combine a specific rule with a commentary from a variety of experienced designers from all fields of the graphic design industry. Grouped into six colour-coded chapters - typography, colour, layout, imagery, production, and creative thinking - the reader can either dip in at random or use the book as the source of a daily lesson in how to produce great graphic design.

Informace o knize

Plný název Graphic Design Rules
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 384
EAN 9780711233461
ISBN 0711233462
Libristo kód 01205581
Nakladatelství White Lion Publishing
Váha 838
Rozměry 178 x 214 x 26
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Think and Grow Rich Napoleon Hill / Brožovaná
common.buy 265
TOP
Goodnight Punpun, Vol. 6 Inio Asano / Brožovaná
common.buy 543
TOP
Operative Design Anthony Di Mari / Brožovaná
common.buy 357
TOP
Visual Thinking Willemien Brand / Brožovaná
common.buy 517
TOP
Interaction of Color Josef Albers / Brožovaná
common.buy 413
TOP
Wishing Game Meg Shaffer / Brožovaná
common.buy 479
TOP
Don't Make Me Think, Revisited Steve Krug / Brožovaná
common.buy 984
TOP
Graphic Design Ellen Lupton / Brožovaná
common.buy 631
TOP
Graphic Design Idea Book Steven Heller / Brožovaná
common.buy 410
TOP
Graphic Phaidon Editors / Pevná
common.buy 589
How to be a Graphic Designer...2nd edition Adrian Shaughnessy / Brožovaná
common.buy 543
Design, Typography etc Damien Gautier / Pevná
common.buy 1 077

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet