Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Handbook of Communication and Corporate Social Responsibility

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Handbook of Communication and Corporate Social  Responsibility Oyvind Ihlen
Libristo kód: 01294206
Nakladatelství John Wiley and Sons Ltd, června 2011
While there is a huge amount of literature on corporate social responsibility (CSR), there is relati... Celý popis
? points 561 b
5 605
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Big Panda and Tiny Dragon James Norbury / Pevná
common.buy 503
TOP
Twisted Emotions Cora Reilly / Brožovaná
common.buy 394
TOP
Medical Medium Liver Rescue Anthony William / Pevná
common.buy 800
TOP
Persona 5, Vol. 4 / Brožovaná
common.buy 223
Testament Of Youth Vera Brittain / Brožovaná
common.buy 358
Canids of the World Jose R. Castello / Brožovaná
common.buy 678
Wonder Beatrice Blue / Pevná
common.buy 679
New Mutants Omnibus Vol. 1 Chris Claremont / Pevná
common.buy 3 293
101 Best-Ever Soups Martha Day / Brožovaná
common.buy 363
Managing by Storying Around David M. Armstrong / Brožovaná
common.buy 486
Levels of Personality Mark Cook / Brožovaná
common.buy 2 038

While there is a huge amount of literature on corporate social responsibility (CSR), there is relatively little advice to be found regarding how CSR should be communicated. This book represents the definitive research collection for CSR communication, taking stock of the existing recommendations and demonstrating how the communication disciplines can make contributions to central research gaps in the CSR literature.§Contributions from leading scholars in public relations, organizational communication, reputation management, marketing and management show how theories of discourse, internal communication, cognitive psychology, reputation and rhetoric enrich our understanding of CSR communication and how this influences the way organizations should be managed.

Informace o knize

Plný název Handbook of Communication and Corporate Social Responsibility
Autor Oyvind Ihlen
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2011
Počet stran 608
EAN 9781444336344
ISBN 1444336347
Libristo kód 01294206
Nakladatelství John Wiley and Sons Ltd
Váha 1236
Rozměry 256 x 181 x 38
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet