Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Herzenssache Kunde in der Automobilbranche

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Pevná
Kniha Herzenssache Kunde in der Automobilbranche Edgar K. Geffroy
Libristo kód: 09503939
Nakladatelství Redline Verlag, září 2015
Entwicklungen wie Big Data, demografischer Wandel, Carsharing, E-Mobilität und vieles mehr stellen d... Celý popis
? points 50 b
497
Skladem u dodavatele Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží

Entwicklungen wie Big Data, demografischer Wandel, Carsharing, E-Mobilität und vieles mehr stellen die Automobilbranche vor große Herausforderungen. Um in den dadurch immer stärkeren Verdrängungsmärkten zu überleben, sind völlig neue Formen der Kundenorientierung gefordert - wie "Clienting", die Beziehungslehre von Edgar K. Geffroy.§Das Team BBE Automotive, die FSP Partner des TÜV Rheinland, Bernd Behrens und Edgar K. Geffroy haben diese Lehre zu "Automotive Clienting" weiterentwickelt. Die Grundelemente des Clienting wurden dabei speziell für die Manager und Praktiker in der Automobilbranche überarbeitet.§Dieses Buch ist eine wertvolle Lektüre für alle, die sich dem hart umkämpften Automobilmarkt in Deutschland stellen und ermutigt sie, den Kunden zu ihrer Herzensangelegenheit zu machen.

Informace o knize

Plný název Herzenssache Kunde in der Automobilbranche
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2015
Počet stran 288
EAN 9783868816105
ISBN 3868816100
Libristo kód 09503939
Nakladatelství Redline Verlag
Váha 538
Rozměry 155 x 216 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet