Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

History in Mathematics Education

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha History in Mathematics Education John Fauvel
Libristo kód: 01415004
Nakladatelství Springer-Verlag New York Inc., ledna 2003
This book investigates how the learning and teaching of mathematics can be improved through integrat... Celý popis
? points 509 b
5 094
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Kierkegaard. Nepřímý prorok existence Jakub Marek / Brožovaná
common.buy 294
allgemeine Brouillon Novalis / Pevná
common.buy 1 892
Die Rüpelschule Michael Ende / Pevná
common.buy 294
Playground Pets Rebecca Johnson / Brožovaná
common.buy 410
Schliessende Statistik Heinz Sahner / Brožovaná
common.buy 1 235
Ernst Jünger - Ein Jahrhundertleben Heimo Schwilk / Pevná
common.buy 675
Medical Ethics, Second Edition Michael Boylan / Brožovaná
common.buy 2 004
World Geopolitics of Drugs, 1998/1999 Alain Labrousse / Pevná
common.buy 3 313
Das Chronikon des Konrad Pellikan Bernhard Riggenbach / Brožovaná
common.buy 439
Imagining Miami Sheila L. Croucher / Brožovaná
common.buy 850
Colección contratos / Brožovaná
common.buy 2 708
Phaedo Plato / Brožovaná
common.buy 395
The Rustle of Language Roland Barthes / Brožovaná
common.buy 702

This book investigates how the learning and teaching of mathematics can be improved through integrating the history of mathematics into all aspects of mathematics education: lessons, homework, texts, lectures, projects, assessment, and curricula.§Most of the leading specialists in the field have contributed to this ground-breaking book, whose topics include the integration of history in the classroom, its value in the training of teachers, historical support for particular subjects and for students with diverse educational requirements, the use of original texts written by great mathematicians of the past, the epistemological backgrounds to choose for history, and non-standard media and other resources, from drama to the internet. §Resulting from an international study on behalf of ICMI (the International Commission of Mathematics Instruction), the book draws upon evidence from the experience of teachers as well as national curricula, textbooks, teacher education practices, and research perspectives across the world. Together with its 300-item annotated bibliography of recent work in the field in eight languages, the book provides firm foundations for future developments.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet