Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Hodnota a e-business

Jazyk ČeštinaČeština
Kniha Brožovaná
Kniha Hodnota a e-business Alena Klapalová
Libristo kód: 01165045
Nakladatelství Masarykova univerzita Brno, dubna 2012
Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředk... Celý popis
? points 17 b
170
Skladem u dodavatele Odesíláme do 4 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Jak na sítě Eliška Vyhnánková / Pevná
common.buy 329
Wild Cheryl Strayed / Brožovaná
common.buy 347
Nuevo Prisma Fusion Ana Hermoso Amelia Guerrero / Brožovaná
common.buy 582
Nuevo Prisma B1 : Exercises Book David Isa de los Santos / Kniha
common.buy 422
Footprints 5 Teacher's Book International Donna Shaw / Brožovaná
common.buy 719
Řízení zpětných toků Radoslav Škapa / List
common.buy 170
Evolutionary Controversies in Economics apan Association for Evolutionary Economics / Pevná
common.buy 3 313
Feldweg-Gespräche (1944/45) Martin Heidegger / Pevná
common.buy 970
Handbook of Information and Communication Security Peter Stavroulakis / Pevná
common.buy 18 145
Imaging Gene Expression Yaron Shav-Tal / Pevná
common.buy 3 313
Notch Regulation of the Immune System Freddy Radtke / Pevná
common.buy 5 094
Diabetic Retinopathy S. Riaskoff / Brožovaná
common.buy 1 681

Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.

Informace o knize

Plný název Hodnota a e-business
Jazyk Čeština
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 181
EAN 9788021055063
ISBN 978-80-210-5506-3
Libristo kód 01165045
Nakladatelství Masarykova univerzita Brno
Váha 240
Rozměry 205 x 145 x 12
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet