Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

How to Be a Graphic Designer, Without Losing Your Soul

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha How to Be a Graphic Designer, Without Losing Your Soul Adrian Shaughnessy
Libristo kód: 10933288
Nakladatelství William Morrow and Company, srpna 2010
Published to instant acclaim in 2005, our best selling How to Be a Graphic Designer without Losing Y... Celý popis
? points 54 b TOP TOP
539
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


TOP Výprodej
Atomové návyky James Clear / Brožovaná
common.buy 285
TOP
The Design of Everyday Things Donald A. Norman / Brožovaná
common.buy 580
TOP
Design as Art Bruno Munari / Brožovaná
common.buy 276
TOP
Creating a Brand Identity: A Guide for Designers Catharine Slade-Brooking / Brožovaná
common.buy 543
Restart kreativity René Nekuda / Brožovaná
common.buy 272
Paul Rand: a Designer's Art Paul Rand / Pevná
common.buy 1 275
Meggs' History of Graphic Design 6e Alston W. Purvis / Pevná
common.buy 2 448
Don't Get a Job...Make a Job Gem Barton / Brožovaná
common.buy 377
Theory of Type Design Gerard Unger / Pevná
common.buy 1 178
The Shadow Marianne Curley / Brožovaná
common.buy 398

Published to instant acclaim in 2005, our best selling How to Be a Graphic Designer without Losing Your Soul has become a trusted resource for graphic designers around the world, combining practical advice with philosophical guidance to help young professionals embark on their careers. This new, expanded edition brings this essential text up to date with new chapters on professional skills, the creative process, and global trends that include social responsibility, ethics, and the rise of digital culture. How to Be a Graphic Designer offers clear, concise guidance along with focused, no-nonsense strategies for setting up, running, and promoting a studio; finding work; and collaborating with clients. The book also includes inspiring new interviews with leading designers, including Jonathan Barnbrook, Sara De Bondt, Stephen Doyle, Ben Drury, Paul Sahre, Dmitri Siegel, Sophie Thomas, and Magnus Vol Mathiassen.

Informace o knize

Plný název How to Be a Graphic Designer, Without Losing Your Soul
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 176
EAN 9781568989839
ISBN 1568989830
Libristo kód 10933288
Nakladatelství William Morrow and Company
Váha 499
Rozměry 188 x 228 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Logo Modernism Jens Müller / Pevná
common.buy 1 408
TOP
The Design of Everyday Things Donald Arthur Norman / Brožovaná
common.buy 394
TOP
Principles of Logo Design GEORGE BOKHUA / Pevná
common.buy 758
TOP
Thinking With Type 2nd Ed Ellen Lupton / Brožovaná
common.buy 517
TOP
Symbol Steven Bateman / Brožovaná
common.buy 476
TOP
Extra Bold Jennifer Tobias / Brožovaná
common.buy 591
TOP
Logo Design Idea Book Steven Heller / Brožovaná
common.buy 410
Draplin Design Co. Aaron James Draplin / Pevná
common.buy 994
How to be a Graphic Designer...2nd edition Adrian Shaughnessy / Brožovaná
common.buy 543
Layout Essentials Revised and Updated Beth Tondreau / Brožovaná
common.buy 519
Package Design Workbook Steven DuPuis / Brožovaná
common.buy 543
Lost in Translation Ella Frances Sanders / Pevná
common.buy 318
Basquiat Leonhard Emmerling / Pevná
common.buy 411
Nib + Ink Chiara Perano / Brožovaná
common.buy 517
Know Your Onions: Graphic Design Drew de Soto / Brožovaná
common.buy 414

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet