Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

How to Measure Digital Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha How to Measure Digital Marketing Flores Laurent
Libristo kód: 02093776
Nakladatelství Palgrave Macmillan, prosince 2013
Digital marketing has become a necessity for almost all companies and organizations across the globe... Celý popis
? points 198 b
1 977
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Disconnected Kids - Revised and Updated Robert Melillo / Brožovaná
common.buy 423
Připravujeme
Digital Marketing Dave Chaffey / Brožovaná
common.buy 2 457
How your body works Judy Hindley / Pevná
common.buy 223
Digital Marketing Analytics Chuck Hemann / Brožovaná
common.buy 898
Výprodej
Digital and Social Media Marketing Aleksej Heinze / Brožovaná
common.buy 1 319
Connected by Design Barry Wacksman / Pevná
common.buy 583
Připravujeme
Modesty Blaise: Lady in the Dark Peter O´Donnell / Brožovaná
common.buy 373
Novalis Novalis / Pevná
common.buy 1 142
Google Advertising Tools 2e Harold Davis / Brožovaná
common.buy 800
User Experience (UX) Design for Libraries Aaron Schmidt / Brožovaná
common.buy 2 189
Effectiveness of Online Marketing Campaigns Sebastian Klapdor / Brožovaná
common.buy 1 681
Post-translational Modifications of Proteins Christoph Kannicht / Brožovaná
common.buy 5 065

Digital marketing has become a necessity for almost all companies and organizations across the globe. However, few companies measure the effectiveness of their campaigns and so the return on investment debate continues. How to Measure Digital Marketing explains how to assess the success of a digital marketing campaign by demonstrating what the digital marketing metrics are as well as how to measure and use them. Beyond the basics, it provides a practical framework for achieving marketing, media and advertising objectives. This insightful and in-depth book also features interviews with experts and real-life case studies to help marketers navigate the digital world and to better understand and demonstrate the value of digital marketing.

Informace o knize

Plný název How to Measure Digital Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2013
Počet stran 255
EAN 9781137340689
ISBN 1137340681
Libristo kód 02093776
Nakladatelství Palgrave Macmillan
Váha 470
Rozměry 217 x 144 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet