Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Humanism in Business Heiko SpitzeckMichael PirsonWolfgang AmannShiban Khan
Libristo kód: 02049781
Nakladatelství Cambridge University Press, února 2009
What is the purpose of our economic system? What would a more life-serving economy look like? There... Celý popis
? points 467 b
4 673
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Bishop's Palace Maureen C Miller / Brožovaná
common.buy 857
Kimi Shiruya Satoru Ishihara / Brožovaná
common.buy 371
Zinc Finger Proteins Shiro Iuchi / Brožovaná
common.buy 5 065
Mosaik Sammelband - Die Fahrt nach Karnak Klaus D. Schleiter / Brožovaná
common.buy 364
Agricultural Plants R. H. M. LangerG. D. Hill / Brožovaná
common.buy 3 515
Warum gibt es Erdbeben Nicolas Brasch / Brožovaná
common.buy 259
Prolegomena zu einer materialen Wertethik Wei Zhang / Brožovaná
common.buy 772
Nonlinear Science and Complexity José António Tenreiro Machado / Pevná
common.buy 5 094
Die Hauptprobleme Der Platonischen Philosophie J. Theodorakopoulos / Brožovaná
common.buy 1 830
Ablauf des Regelinsolvenzverfahrens (Stand 2005) Jonas Vincentz / Brožovaná
common.buy 1 121
Sonette Fur Orpeus Rainer Maria Rilke / Brožovaná
common.buy 516
I Believe in America Still MARYANN COUNTRY / Brožovaná
common.buy 707
Algorithmen und Datenstrukturen Bernd Owsnicki-Klewe / Brožovaná
common.buy 459

What is the purpose of our economic system? What would a more life-serving economy look like? There are many books about business and society, yet very few of them question the primacy of GDP growth, profit maximization and individual utility maximization. Even developments with a humanistic touch like stakeholder participation, corporate social responsibility or corporate philanthropy serve the same goal: to foster long-term growth and profitability. Humanism in Business questions these assumptions and investigates the possibility of creating a human-centered, value-oriented society based on humanistic principles. An international team of academics and practitioners present philosophical, spiritual, economic, psychological and organizational arguments that show how humanism can be used to understand, and possibly transform, business at three different levels: the systems level, the organizational level and the individual level. This groundbreaking book will be of interest to academics, practitioners and policymakers concerned with business ethics and the relationship between business and society.

Informace o knize

Plný název Humanism in Business
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2009
Počet stran 472
EAN 9780521898935
ISBN 0521898935
Libristo kód 02049781
Nakladatelství Cambridge University Press
Váha 848
Rozměry 236 x 161 x 35
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet