Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Identifying and correcting service quality problems by applying the GAP-Model - Musterstadter Golfclub e.V.

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Identifying and correcting service quality problems by applying the GAP-Model - Musterstadter Golfclub e.V. Dustin Crefeld
Libristo kód: 01643696
Nakladatelství Grin Publishing, března 2011
Seminar paper from the year 2011 in the subject Business economics - Business Management, Corporate... Celý popis
? points 130 b
1 296
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží

Seminar paper from the year 2011 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1,0, Business and Information Technology School - The Entrepreneurial University Iserlohn (Sport & Event Management), language: English, abstract: This essay relates to the gap model of service quality developed by Parasuraman, Zeithaml and Berry. Nowadays it has become an important pattern of the modern service management processes. The gap model will be applied to the Musterstädter Golfclub e.V.

Informace o knize

Plný název Identifying and correcting service quality problems by applying the GAP-Model - Musterstadter Golfclub e.V.
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 52
EAN 9783640867141
ISBN 3640867149
Libristo kód 01643696
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 82
Rozměry 148 x 210 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet