Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Ideology, Strategy and Party Change

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Ideology, Strategy and Party Change Ian BudgeDavid RobertsonDerek Hearl
Libristo kód: 02027259
Nakladatelství Cambridge University Press, července 1987
The relevance of this book to central concerns of political and social science hardly needs emphasiz... Celý popis
? points 439 b
4 385
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Hypochondrie Bernd Nissen / Brožovaná
common.buy 479
Indomitable Frank Whitcombe Martin Whitcombe / Brožovaná
common.buy 708
Aviation and Climate Change Ruwantissa Abeyratne / Brožovaná
common.buy 1 372
Kommunalpolitik in Der Bundesrepublik Hiltrud Nassmacher / Brožovaná
common.buy 861
El pasillo de Hawking / Brožovaná
common.buy 445
Besteuerung in Krise und Insolvenz Andreas Ziegenhagen / Brožovaná
common.buy 1 381
Cures Vs. Profits: Successes In Translational Research James Lyons-Weiler / Brožovaná
common.buy 540
Inorganic Controlled Release Technology Xiang Zhang / Pevná
common.buy 4 571
El enigma de la mente humana : conócete a ti mismo Esteban Sánchez Manzano / Brožovaná
common.buy 426
Concerto grosso op. 6/8 Arcangelo Corelli / Brožovaná
common.buy 859
Plant Pathology Robert Burns / Brožovaná
common.buy 4 673
Güzelin Pesinde Ayse Taskent / Brožovaná
common.buy 384

The relevance of this book to central concerns of political and social science hardly needs emphasizing. Parties are the organizing force of democratic governments, giving coherence and direction to their policies and relating them to popular preferences. Election programmes are crucial to this role, providing electors with some insight into the policies they are voting for, and parties themselves with a starting point for their activity in government. Discussion begins with a comparative assessment of the impact of election pledges on government action. The book goes on to describe systematically the place of the programmes in the political process of nineteen democracies. It subjects them to detailed qualitative, quantitative and spatial analyses to answer such questions as: Who prepares election programmes and how? What is the nature of modern party divisions? Do they differ across countries? Is there indeed an 'end of ideology' or an intensification? Does the need to attract votes weaken old partisan attachments? Combining individual studies of each country with comparative analyses on a scale never previously undertaken, the book will interest country specialists and comparativists and prove indispensable to research on voting and party behaviour, coalition formation, ideology, and rational choice.

Informace o knize

Plný název Ideology, Strategy and Party Change
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 1987
Počet stran 516
EAN 9780521306485
ISBN 0521306485
Libristo kód 02027259
Nakladatelství Cambridge University Press
Váha 755
Rozměry 152 x 228 x 33
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet