Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Impact and Role of Market Research in New Product Launch Process

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Impact and Role of Market Research in New Product Launch Process Ilhan Yuece
Libristo kód: 01681251
Nakladatelství Grin Publishing, října 2012
Essay from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM... Celý popis
? points 42 b
415
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Pilgerzeichen - "Pilgerstraßen" Klaus Herbers / Brožovaná
common.buy 815
Barbarism and Religion J. G. A. Pocock / Brožovaná
common.buy 1 231
Die vier Evangelien Gianfranco Ravasi / Pevná
common.buy 533
Theater fur die Ohren Sandra Schwab / Brožovaná
common.buy 877
Scheidungskinder Elke Fuhrmann-Wönkhaus / Brožovaná
common.buy 301

Essay from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: -, Prifysgol Cymru University of Wales, course: Marketing Managment, language: English, comment: Analysis and Assessment of New Product Development Process, The Impact and Role of Market Research in This Process &, New Product Failures Despite Market Research Support , abstract: This essay explains the stages of new product launch from the idea generation to the commercialization and examines the impact and role of marketing research in this process. The study identifies the factors that affect new product success and failure by giving examples from market tops and market flops and evaluation criteria were developed to search for the answer of the question why they succeeded or failed. Hypotheses were generated for the new product failures despite market research support as well.

Informace o knize

Plný název Impact and Role of Market Research in New Product Launch Process
Autor Ilhan Yuece
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 20
EAN 9783656295846
ISBN 3656295840
Libristo kód 01681251
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 54
Rozměry 178 x 254 x 3
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet