Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Impact of Sponsorship on Consumer Brand Perception

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Impact of Sponsorship on Consumer Brand Perception Lukas Mira
Libristo kód: 06955225
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K., dubna 2008
Sponsorship has developed quickly over the past few years and is playing a more and more important r... Celý popis
? points 241 b
2 405
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Descartes' Natural Philosophy Stephen Gaukroger / Brožovaná
common.buy 1 761
Poetic Autobiography Heather Elizabeth Davis / Brožovaná
common.buy 321
Pingtung Boy Tom 3: Uncle House Wu Jui Pao / Brožovaná
common.buy 382
Roommate of Ann Frank Nanda van der Zee / Brožovaná
common.buy 374
Hydrodynamic Forces Eduard Naudascher / Pevná
common.buy 10 603
Victor Hugo and the Visionary Novel Victor Brombert / Brožovaná
common.buy 1 547
Algebra Solution to Mathematics Reform Frances R. Spielhagen / Brožovaná
common.buy 946
ICRP Publication 67 ICRP / Brožovaná
common.buy 3 946
Enhancing Self Esteem C. Jesse Carlock / Brožovaná
common.buy 2 042

Sponsorship has developed quickly over the past few years and is playing a more and more important role in the corporate marketing mix. However, despite this dramatic increase in worldwide sponsorship investments, surprisingly little is known about the impact of sponsorship on consumer brand perception. This book looks at the branding impact of sponsorship in two ways. Firstly, a comprehensive overview of current academic thinking is provided. Secondly, it is shown how a global wealth management firm empirically measures theimpact of its different sponsorship platforms on various facets of its brand equity. Based on empirical data, a scoring model is elaborated that compares the effectiveness of different sponsorship activities against each other. This book addresses all researchers that are concerned with sponsorship in any way, as well as all marketing decision makers that would like to have a more informed view of the brand-building potential of their sponsorship activities.

Informace o knize

Plný název Impact of Sponsorship on Consumer Brand Perception
Autor Lukas Mira
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2008
Počet stran 288
EAN 9783836492928
ISBN 383649292X
Libristo kód 06955225
Nakladatelství VDM Verlag Dr. Mueller E.K.
Váha 418
Rozměry 229 x 155 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet