Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Inca Kola zwischen nationaler Identität und hybriden Kulturen

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Pevná
Kniha Inca Kola zwischen nationaler Identität und hybriden Kulturen
Libristo kód: 32934941
Nakladatelství Steiner Franz Verlag, července 2020
Nationalisiertes Marketing machte Inca Kola zum Identitätssymbol einer ganzen Nation: Ein Großteil d... Celý popis
? points 143 b
1 433
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme do 4 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Day of Fallen Night / Brožovaná
common.buy 420
TOP
Do It For Yourself (Guided Journal) Kara Cutruzzula / Diář
common.buy 308
TOP
Made for Living Amber Lewis / Pevná
common.buy 822
TOP
Dare to Lead Brené Brown / Brožovaná
common.buy 462
TOP
Man's Guide to Women John Gottman / Pevná
common.buy 474
TOP
Laws of Human Nature Robert Greene / Pevná
common.buy 762
TOP
Little Book of Gucci KAREN HOMER / Pevná
common.buy 389
TOP
How to Prove It Daniel J. Velleman / Brožovaná
common.buy 1 179
Veterinary Anatomy Coloring Book Saunders / Brožovaná
common.buy 999
Nier: Automata - Yorha Boys Yoko Taro / Brožovaná
common.buy 366
Darkest Web Eileen Ormsby / Brožovaná
common.buy 470

Nationalisiertes Marketing machte Inca Kola zum Identitätssymbol einer ganzen Nation: Ein Großteil der peruanischen Bevölkerung bekundet mit dem Getränk seine Heimatverbundenheit - aufgrund mangelnder Alternativen dient der Konsum zunehmend sogar als Referenzkategorie zur Identitätskonstruktion. Diese emotionale Beziehung spiegelt sich auch im Konsumverhalten wider. Der Country-of-Origin-Effekt bescherte der Marke bis in die 1990er Jahre hinein einen größeren Marktanteil als Coca-Cola. Nina Härter zeigt, wie wichtig ein Produkt - und ganz explizit auch sein Konsum - für das Identitätsgefühl sein kann. Auf der Grundlage des Theoriebildungsansatzes "Hybride Kulturen" (Culturas híbridas) von Néstor García Canclini, ergänzt durch Arjun Appadurais Konzept "The social life of things", arbeitet Härter die Einfluss- und Erfolgsfaktoren von Inca Kola auf die (moderne) nationale Identität in Peru heraus. Sie erweitert die Forschung zu nationalisierten Produkten und identitätsstiftender Werbung damit um einen Beitrag mit lateinamerikanischem Schwerpunkt und hybrider Bevölkerungsstruktur.

Informace o knize

Plný název Inca Kola zwischen nationaler Identität und hybriden Kulturen
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2020
Počet stran 223
EAN 9783515127943
ISBN 3515127941
Libristo kód 32934941
Nakladatelství Steiner Franz Verlag
Váha 526
Rozměry 179 x 246 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet