Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

India Inside

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha India Inside Kumar Nirmalya
Libristo kód: 04419427
Nakladatelství Harvard Business School Publis, listopadu 2011
Thanks to its ability to innovate, the developed world will always have a distinct advantage over th... Celý popis
? points 71 b
710
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
John Green Box Set John Green / Brožovaná
common.buy 928
Marketing As Strategy Kumar Nirmalya / Pevná
common.buy 836
Připravujeme
Private Label Strategy Kumar Nirmalya / Pevná
common.buy 883
Built upon Love Alberto Perez-Gomez / Brožovaná
common.buy 1 351
Haditha Ethics Evo Morales / Brožovaná
common.buy 243
Připravujeme
Text, Cases and Materials on Equity and Trusts Alastair (University of Southampton Hudson / Brožovaná
common.buy 2 264
India's Global Powerhouses Kumar Nirmalya / Pevná
common.buy 762
Embodying Gender Alexandra Howson / Pevná
common.buy 3 175
Henry Miller: The Inhuman Artist Indrek Manniste / Brožovaná
common.buy 1 741
History of Languages Tore Janson / Pevná
common.buy 3 841
The Elusive Bride Stephanie Laurens / Brožovaná
common.buy 438
Completing Graduate School Long Distance Darrel Hammon / Brožovaná
common.buy 2 909
Capitalism v. Democracy Timothy K Kuhner / Brožovaná
common.buy 921
Romance of Failure Jonathan Auerbach / Pevná
common.buy 2 069

Thanks to its ability to innovate, the developed world will always have a distinct advantage over the developing world, right? Not according to leading management experts Nirmalya Kumar and Phanish Puranam. In India Inside, the authors draw on their research to show how India is already turning this assumption on its head--often in ways invisible to consumers in the developed world. Through their research and extensive interviews with India-based executives from such companies as AstraZeneca, GE, Infosys, Intel, and Wipro, the authors unveil the dramatic rise in invisible innovation occurring in India--from B2B products and R&D outsourcing to process and management innovation. The book also illuminates Indian companies' growing ability to innovate consumer products that are compact, low-cost, efficient, and robust in the face of harsh environmental conditions. The authors' analysis makes clear that for certain kinds of innovation, the long-held monopoly of the developed world is over. India Inside provides a wake-up call for executives and policy makers in the developed world and a clear-eyed view of both the challenges and opportunities facing multinationals seeking new sources of innovation in the future.

Informace o knize

Plný název India Inside
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2011
Počet stran 208
EAN 9781422158753
ISBN 1422158756
Libristo kód 04419427
Váha 399
Rozměry 156 x 235 x 17
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet