Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Influencer Marketing

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Influencer Marketing Christof Seeger
Libristo kód: 28186488
Nakladatelství UTB GmbH, března 2020
Das Influencer Marketing hat sich in Deutschland in den vergangenen Jahren immer mehr etabliert und... Celý popis
? points 70 b
701
Skladem u dodavatele Odesíláme do 4 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Vita Nostra Sergey Dyachenko / Brožovaná
common.buy 276
English Country House James Peill / Brožovaná
common.buy 543
Wiedzmin 3 Krew elfow Andrzej Sapkowski / Brožovaná
common.buy 247
Influencer Marketing Nick Hayes / Brožovaná
common.buy 1 823
How to Draw Monsters / Brožovaná
common.buy 255
Influencer Marketing / Pevná
common.buy 1 845
Připravujeme
Fierce Invalids Home from Hot Climates Tom Robbins / Brožovaná
common.buy 524
Wissen - Üben - Testen: Mathematik 7. Klasse Timo Witschaß / Brožovaná
common.buy 377
Influencer Marketing / Brožovaná
common.buy 389
Influencer Marketing / Brožovaná
common.buy 710
secrets of influencer marketing Influence4you / Brožovaná
common.buy 1 068
INFLUENCER MARKETING CAMILLA BELLINI / Kniha
common.buy 612
Zabawa w czytanie Klima Ewa / Brožovaná
common.buy 189

Das Influencer Marketing hat sich in Deutschland in den vergangenen Jahren immer mehr etabliert und entwickelt sich langsam aus der Experimentierphase zu einem wesentlichen Baustein der Marketing-Strategie von Unternehmen. Dabei kristallisieren sich immer mehr Standards und allgemeingültige Regeln heraus.Dieses Buch beleuchtet relevante Aspekte des Influencer Marketings und beschreibt unterschiedliche Typen von Meinungsmachern. Es ordnet das Influencer Marketing als Trend und Kommunikationsform in den Marketing-Mix ein und gibt praktische Tipps für die Umsetzung aus verschiedenen Perspektiven: von der Marketingstrategie und der Auswahl geeigneter Multiplikatoren über das Projektmanagement und den Umgang mit Influencern bis hin zur Erfolgsmessung. Ein Einblick in die rechtlichen Rahmenbedingungen rundet das Buch ab.

Informace o knize

Plný název Influencer Marketing
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2020
Počet stran 244
EAN 9783825253103
ISBN 3825253104
Libristo kód 28186488
Nakladatelství UTB GmbH
Váha 380
Rozměry 152 x 213 x 25
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet