Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Information and Communication Technologies in Tourism 1999

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Information and Communication Technologies in Tourism 1999 Dimitrios Buhalis
Libristo kód: 01464457
Nakladatelství Springer Verlag GmbH, ledna 1999
Within the last six years the conference ENTER (International Conference on Information and Communic... Celý popis
? points 331 b
3 313
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
Pawn Structure Chess Andrew Soltis / Brožovaná
common.buy 524
Básnické juvenilie Jiří Orten / Pevná
common.buy 250
Die Mischverwaltung im Bundesstaat. Michael Ronellenfitsch / Brožovaná
common.buy 1 712
Sternstunden Religion 9/10 Wolfgang Rieß / List
common.buy 677
Briefe Von Mozart Wolfgang Amadeus Mozart / Brožovaná
common.buy 459
Malen - Erinnern - Leben Marion Jettenberger / Brožovaná
common.buy 433
Disrupted Cities Stephen Graham / Brožovaná
common.buy 1 697
Suchtstörungen im Kindes- und Jugendalter Rainer Thomasius / Pevná
common.buy 1 845
Health Impact Assessment in the United States Catherine L. Ross / Pevná
common.buy 5 094

Within the last six years the conference ENTER (International Conference on Information and Communication Technologies in Tourism) united various experts practitioners as well as researchers to exchange their experiences, ideas and visions in the sector of tourism and information technology (IT). The proceedings of the conference provide an international platform to discuss the topical situation and future trends, and the possibilities to shape the own strategies.§§The following topics are treated in this year s volume: §knowledge management in tourism changing consumer behaviour through information technology using IT to support consumer choice and skills engineering tourism applications the empowerment of small and medium-sized enterprises through IT using IT for hospitality management using IT to redesign travel distributions and destination marketing systems and IT developments§The emphasis of this year s contributions lies on the strategic components more than on the technical issues.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet