Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Innovation at the Base of Pyramid

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Innovation at the Base of Pyramid Cornelius Roschanek
Libristo kód: 06840293
Nakladatelství VDM Verlag, března 2011
Over the past decade, business visionaries have maintained that the low-income 'Base of Pyramid' ('B... Celý popis
? points 151 b
1 506
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Sentimental Journey Micki Hendricks / Brožovaná
common.buy 474
Beyond standard model with neutrinos Salah Nasri / Brožovaná
common.buy 1 711
Continental Shelf Elaine Wood / Pevná
common.buy 1 475
In a Materialist Way Pierre Macherey / Pevná
common.buy 1 157
Walt Whitman Ed Folsom / Brožovaná
common.buy 930
Approaches to Teaching Miller's Death of a Salesman Matthew Charles Roudanae / Pevná
common.buy 1 305
Sierra Pinacate Julian D. Hayden / Pevná
common.buy 1 182
Defense Department Budgets / Brožovaná
common.buy 2 599
In Another Time Michael E Tessier / Brožovaná
common.buy 321
Reisefuhrer Palma de Mallorca Tanja Wahle / Brožovaná
common.buy 291

Over the past decade, business visionaries have maintained that the low-income 'Base of Pyramid' ('BOP') is the world's largest and fastest growing segment. Multinational Corporations (MNCs) have increasingly turned to the BOP in an attempt to exploit tremendous business opportunities as middle and high-income markets become overly saturated. However, the BOP is not a low-hanging fruit. The needs of consumers at the base of the pyramid completely differ from those at the top, thus forcing companies to rethink their traditional ways of serving consumers. Rethinking means innovating products, technologies and business models. Some MNCs have achieved success by providing products that are innovative, inexpensive and easy to use. This work presents the Base of Pyramid' and innovation concepts relevant to our case study. The crux is centred on two pioneering products launched by Indian MNCs: Tata Swach', Tata's nano-tech water filter and Chotukool', Godrej's mini-fridge. This work attempts to answer the following: How and why do Tata and Godrej innovate for the BOP? What is their business model? What is their true motivation to tap the BOP?

Informace o knize

Plný název Innovation at the Base of Pyramid
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 96
EAN 9783639336498
ISBN 3639336496
Libristo kód 06840293
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 150
Rozměry 152 x 229 x 6
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet