Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Emotionalisierung Von Marken

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Emotionalisierung Von Marken Prof. Dr. Manfred Kirchgeorg
Libristo kód: 03621676
Nakladatelství Deutscher Universitätsverlag, září 2006
Tjark Christian Freundt untersucht, welcher Stellenwert emotionalen Markenimages im Vergleich zur ra... Celý popis
? points 257 b
2 571
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Tjark Christian Freundt untersucht, welcher Stellenwert emotionalen Markenimages im Vergleich zur rationalen Imagedimension tatsächlich zukommt. Hierzu stützt er sich auf nahezu 30.000 Markenbewertungen in über 13 Branchen für fast 80 Marken. Besonderen Wert legt er auf Unterschiede zwischen verschiedenen Produktmärkten und unterschiedlichen Stufen im Kundenbindungszyklus.

Informace o knize

Plný název Emotionalisierung Von Marken
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2006
Počet stran 401
EAN 9783835003958
ISBN 383500395X
Libristo kód 03621676
Váha 553
Rozměry 148 x 210 x 24
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet