Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Markenf hrungskompetenzen Eines Identit tsbasierten Markenmanagements

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Markenf hrungskompetenzen Eines Identit tsbasierten Markenmanagements Prof. Dr. Christoph Burmann
Libristo kód: 03621778
Nakladatelství Deutscher Universitätsverlag, února 2007
Lars Blinda identifiziert relevante Markenführungskompetenzen und ihre Wirkungen und integriert sie... Celý popis
? points 198 b
1 983
U nakladatele na objednávku Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží

Lars Blinda identifiziert relevante Markenführungskompetenzen und ihre Wirkungen und integriert sie in ein Gesamtkonzept der Markenführung. Seine Überlegungen untermauert er anhand einer empirischen Untersuchung bei 161 markenführenden Unternehmen in Deutschland. Darüber hinaus zeigt er, welche Kompetenzen überdurchschnittlich erfolgreiche Marken von anderen unterscheiden.

Informace o knize

Plný název Markenf hrungskompetenzen Eines Identit tsbasierten Markenmanagements
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2007
Počet stran 404
EAN 9783835006812
ISBN 3835006819
Libristo kód 03621778
Váha 517
Rozměry 148 x 210 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet