Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Interaktionale Rezeptionsforschung

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Interaktionale Rezeptionsforschung Hans-Jürgen Bucher
Libristo kód: 01554009
Nakladatelství Springer vs, září 2012
Ziel des Bandes ist es, den Begriff der Interaktivität für die Rezeptionsforschung fruchtbar zu mach... Celý popis
? points 138 b
1 384
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Kamfu mir helfen Barbara Schmidt / Pevná
common.buy 389
Manors and Markets Bas van Bavel / Brožovaná
common.buy 1 811
Wish in the Woods Beth Bracken / Pevná
common.buy 588
Fluglotsen Testvorbereitung Christian Vandrey / Brožovaná
common.buy 581
Das hündische Herz Michail Bulgakow / Brožovaná
common.buy 296
Speak No Evil Allison Brennan / Brožovaná
common.buy 280
Fiktion und Wirklichkeit. Bernd Engler / Brožovaná
common.buy 2 371
Basic Bundle Theory and K-Cohomology Invariants Dale Husemöller / Brožovaná
common.buy 3 017
Die Kunst des Gesangs Ernst Haefliger / Brožovaná
common.buy 772
Einlagensicherung Robert Bernhardt / Brožovaná
common.buy 1 121
Matrix Metalloproteinase Inhibitors Satya Prakash Gupta / Pevná
common.buy 5 094

Ziel des Bandes ist es, den Begriff der Interaktivität für die Rezeptionsforschung fruchtbar zu machen. Dementsprechend werden Befunde aus verschiedenen Blickaufzeichnungsstudien vorgestellt und in einen rezeptionstheoretischen Zusammenhang eingeordnet. Die Besonderheit des Ansatzes besteht darin, dass Rezeptionsdaten auf die spezifischen Strukturmerkmale der Medienangebote rückbezogen werden. Medienkommunikation wird im Rahmen eines interakationalen Paradigmas als multimodales Kommunikationsangebot verstanden, dessen Rezeption darin besteht, textliche, sprachliche, auditive, visuelle, typographische und designerische Zeichensysteme zu integrieren. Rezeption ist auf diesem Hintergrund immer mit Selektionsprozessen und Relevanzentscheidungen der Rezipienten verbunden. Diese Aspekte der Aufmerksamkeitsorganisation werden in den Blickdaten manifest.

Informace o knize

Plný název Interaktionale Rezeptionsforschung
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 364
EAN 9783531177182
ISBN 3531177184
Libristo kód 01554009
Nakladatelství Springer vs
Váha 449
Rozměry 150 x 212 x 20
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet