Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Intercultural differences of customer emotions in service encounters

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Intercultural differences of customer emotions in service encounters Pirmin Seßler
Libristo kód: 01624950
Nakladatelství Grin Publishing, září 2009
Bachelor Thesis from the year 2009 in the subject Business economics - Miscellaneous, grade: 1,3, Ca... Celý popis
? points 159 b
1 588
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Tilda's Spring Ideas Tone Finnanger / Brožovaná
common.buy 223
TOP
Great Partnership Jonathan Sacks / Brožovaná
common.buy 303
Confidence Code Katty Kay / Brožovaná
common.buy 357
Připravujeme
Life on the Edge Jim Al-Khalili / Brožovaná
common.buy 306
Start Where You Are Meera Lee Patel / Brožovaná
common.buy 306
Cult Of Lego John Baichtal / Pevná
common.buy 908
Moby Dick Herman Melville / Brožovaná
common.buy 524
10th Anniversary James Patterson / Brožovaná
common.buy 276
Democracy in Poland Anna Gwiazda / Pevná
common.buy 5 172
Treasure of Khan Clive Cussler / Brožovaná
common.buy 373
Crime and Punishment in Ancient Rome Richard A. Bauman / Brožovaná
common.buy 2 155

Bachelor Thesis from the year 2009 in the subject Business economics - Miscellaneous, grade: 1,3, Catholic University Eichstätt-Ingolstadt, language: English, abstract: The thesis is structured as follows: In a first step, the basics of services marketing are presented and the distinguished characteristics of services are addressed. Consequently, service encounters are introduced as the first building block of this thesis. In addition, the fundamentals of emotions and culture are outlined. Subsequently, chapter 3 deals with the relevance of emotions and culture in service encounters. In the following, the interplay between culture and emotion is brought to the fore by presenting the three main approaches concerning this matter. Subsequently, the perspective is narrowed down on the cultural dimension of Individualism/Collectivism and its influence on emotions (chapter 4). The compiled results from this approach are then employed to deduce implications for the management of services in general and concrete consequences for service staff in particular (chapter 5). Ultimately, main findings are summarized, an outlook is given and suggestions for further research opportunities into this domain are suggested.

Informace o knize

Plný název Intercultural differences of customer emotions in service encounters
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 80
EAN 9783640424733
ISBN 3640424735
Libristo kód 01624950
Nakladatelství Grin Publishing
Váha 113
Rozměry 148 x 210 x 5
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet