Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Intercultural Language Use and Language Learning

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Intercultural Language Use and Language Learning Eva Alcón Soler
Libristo kód: 01417071
Nakladatelství Springer-Verlag New York Inc., března 2007
This volume attempts to address an issue that deserves further attention on the part of language acq... Celý popis
? points 331 b
3 313
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Thelema Lenormand Oracle Renata Lechner / Karty
common.buy 479
TOP
Jedi Healer Michael Reaves / Brožovaná
common.buy 248
Výprodej
Iliad & Odyssey Homer / Pevná
common.buy 506
The Light We Carry Michelle Obama / Pevná
common.buy 670
Korean Home Cooking Sohui Kim / Pevná
common.buy 784
Rothko Christopher Rothko / Pevná
common.buy 774
Sleepwalking Meg Wolitzer / Brožovaná
common.buy 338
Cruel King / Brožovaná
common.buy 443
Horizons 1: Student's Book Paul Radley / Brožovaná
common.buy 376
Mog's Christmas Judith Kerr / Leporelo
common.buy 223
Graph Machine Learning Claudio Stamile / Brožovaná
common.buy 1 509
Bonatti on Lots Guido Bonatti / Brožovaná
common.buy 399
Cosmology and Gravitation Peter G. Bergmann / Pevná
common.buy 2 258

This volume attempts to address an issue that deserves further attention on the part of language acquisition researchers: that of intercultural learners in instructed language contexts. Given the fact that most speech communities where such learning takes place are at least bilingual, and the idea that English is studied for the purposes of communication among people from different cultures, the book focuses on English learners as intercultural speakers. In so doing, the volume brings together three main research areas: those of the study of English as a lingua franca, the development of communicative competence and the use and acquisition of a language beyond a second one in instructed contexts.§This book is for researchers with an interest in the field of second/foreign language acquisition and use, scholars examining learner variables in instructional contexts, and scholars adopting a sociolinguistic perspective in the study of oral discourse and languages in contact.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet