Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

International Marketing Plan for Sanono Egg Group in Pakistan

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha International Marketing Plan for Sanono Egg Group in Pakistan Abid Ellahi
Libristo kód: 06840797
Nakladatelství VDM Verlag, března 2011
This marketing plan thesis document is about discussing the marketing strategies, issues and all pos... Celý popis
? points 151 b
1 506
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Zoo Ethics Jenny Gray / Pevná
common.buy 1 038
Desert Landscape Architecture John C. Krieg / Pevná
common.buy 7 095
Road Signs David Jay Archer / Brožovaná
common.buy 391
Auf Gottes Wegen: Roman Bjornstjerne Bjornson / Brožovaná
common.buy 300
Ransom Jay McInerney / Brožovaná
common.buy 391
Domesticating Passions Nicole Fermon / Brožovaná
common.buy 549

This marketing plan thesis document is about discussing the marketing strategies, issues and all possible solutions for a company which wants to launch its products in new market. This company selected is Sanovo egg group which want to launch its egg products in Pakistani B2B market. SANOVO EGG GROUP is the largest and most international supplier of egg products in the world. This study provides a workable marketing action plan for its Egg Albumen Powder and Liquid whole egg products. These egg products are used as alternatives to the fresh eggs because they are more convenient to use and can be stored for a long period of one year. This research used both methods for data collection. The combination of both methods in a research helps to deeply analyze the situation and then to take respective actions. Secondary data was gathered before primary data because of some of research questions might possibly already be answered by other sources. Secondary data is easy to get; however, primary data can find the data which is specially suited to aimed research questions.

Informace o knize

Plný název International Marketing Plan for Sanono Egg Group in Pakistan
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 68
EAN 9783639342437
ISBN 3639342437
Libristo kód 06840797
Nakladatelství VDM Verlag
Váha 113
Rozměry 152 x 229 x 4
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet