Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Internationalizing the Curriculum in Organizational Psychology

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Internationalizing the Curriculum in Organizational Psychology Richard L. Griffith
Libristo kód: 02097742
Nakladatelství Springer-Verlag New York Inc., listopadu 2013
This book assembles state-of-the-art thinking on the internationalization of the curriculum of train... Celý popis
? points 287 b
2 866
Skladem u dodavatele Odesíláme za 11-13 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Sally Mann: Still Time Sally Mann / Brožovaná
common.buy 1 024
SPA-ARTE DE PERDER THE ART OF Manuel Adrian Lopez / Brožovaná
common.buy 302
Rechtsfragen des Verbraucherschutzes im E-Commerce Andreas Klockenbusch / Brožovaná
common.buy 2 605
pop:aesthetiken Anja Brunner / Brožovaná
common.buy 646
Fatal Freedom Thomas Szasz / Brožovaná
common.buy 478
Marxistische Faschismusanalysen als Zeitdiagnose Natascha Müller / Brožovaná
common.buy 1 198
HIV/AIDS Awareness Campaigns Momo Andrew Sekopane / Brožovaná
common.buy 1 506
Gesellschaftliches Engagement Von Unternehmen in Deutschland Holger Backhaus-Maul / Brožovaná
common.buy 1 235

This book assembles state-of-the-art thinking on the internationalization of the curriculum of training centers in I/O and Work Psychology. The experts contributing chapters share their thoughts on the knowledge and skills that students must master in the 21st century, as well as their research on how we can develop students to be globally perceptive, culturally competent working professionals. Chapters cover a full range of topics such as: the scope of subject matter and content, learning objectives and outcomes, global competencies, co-curricular activities, experiential learning and the tacit curriculum, while curriculum development must stem from the philosophy of each institution, these philosophies may diverge in focus (e.g. science versus practice) and outcomes (e.g. jobs versus mastery). Therefore, the goal of the book is not to prescribe a particular curriculum, but rather to provide insight on possible curriculum elements that may be customized for use by training institutions.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet