Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Introduction to Electronic Commerce and Social Commerce

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Introduction to Electronic Commerce and Social Commerce Efraim Turban
Libristo kód: 15358979
Nakladatelství Springer International Publishing AG, května 2017
This is a complete update of the best-selling undergraduate textbook on Electronic Commerce (EC). Ne... Celý popis
? points 337 b
3 369
Skladem u dodavatele Odesíláme za 11-13 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


This is a complete update of the best-selling undergraduate textbook on Electronic Commerce (EC). New to this 4th Edition is the addition of material on Social Commerce (two chapters); a new tutorial on the major EC support technologies, including cloud computing, RFID, and EDI; ten new learning outcomes; and video exercises added to most chapters. Wherever appropriate, material on Social Commerce has been added to existing chapters. Supplementary material includes an Instructor's Manual; Test Bank questions for each chapter; Powerpoint Lecture Notes; and a Companion Website that includes EC support technologies as well as online files. The book is organized into 12 chapters grouped into 6 parts. Part 1 is an Introduction to E-Commerce and E-Marketplaces. Part 2 focuses on EC Applications, while Part 3 looks at Emerging EC Platforms, with two new chapters on Social Commerce and Enterprise Social Networks. Part 4 examines EC Support Services, and Part 5 looks at E-Commerce Strategy and Implementation. Part 6 is a collection of online tutorials on Launching Online Businesses and EC Projects, with tutorials focusing on e-CRM; EC Technology; Business Intelligence, including Data-, Text-, and Web Mining; E-Collaboration; and Competition in Cyberspace. the following="" tutorials="" are="" not="" related="" to="" any="" specific="" chapter.="" they="" cover="" the="" essentials="" ec="" technologies="" and="" provide="" a="" guide="" relevant="" resources.=""

Informace o knize

Plný název Introduction to Electronic Commerce and Social Commerce
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2017
Počet stran 435
EAN 9783319500904
ISBN 3319500902
Libristo kód 15358979
Váha 1412
Rozměry 289 x 220 x 31
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet