Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Introduction to Marketing, International Edition

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Introduction to Marketing, International Edition Carl McDaniel
Libristo kód: 04454181
Nakladatelství Cengage, února 2012
Engaging and thorough, INTRODUCTION TO MARKETING, 12E, International Edition shows you how marketing... Celý popis
? points 256 b
2 558
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
New Solution Selling Keith Eades / Pevná
common.buy 644
Expresionizmus collegium / Pevná
common.buy 241
Dyslexie, smutek, mindráky a já Dagmar DYS-BABA Rýdlová / Brožovaná
common.buy 65
Chirurgem v Africe Jiří Ochmann / Brožovaná
common.buy 357
Art & Today Eleanor Heartney / Pevná
common.buy 2 555
MORAVSKÝ KRAS Petr Zajíček / Kniha
common.buy 125
Age of Empires Jason Zhixin Sun / Pevná
common.buy 1 483
ASM Handbook, Volume 4E / Pevná
common.buy 13 543
Essential Thor - Volume 1 Stan Lee / Brožovaná
common.buy 554
Mein letzter Film Bodo Kirchhoff / Brožovaná
common.buy 255
Rise of Evo Morales and the MAS Sven Harten / Brožovaná
common.buy 951
Differentiate or Die Patrick Cullen / Digital
common.buy 756

Engaging and thorough, INTRODUCTION TO MARKETING, 12E, International Edition shows you how marketing principles affect your day-to-day life, as well as their significant influence in business decisions. Core topics include the social marketing phenomenon, entrepreneurship, C.R.M., global perspectives, and ethics, as well as in-depth discussions on key tools of the trade, such as metrics and the marketing plan. Intriguing coverage of newsworthy events clarifies the readings and gets you thinking about your own decisions in the consumer marketplace. Loaded with helpful learning features like detailed appendices, cases, vignettes, boxed features, and videos, INTRODUCTION TO MARKETING, 12E, International Edition gives you countless opportunities to develop and apply critical-thinking skills as you acquire the marketing knowledge essential for success in the business world.

Informace o knize

Plný název Introduction to Marketing, International Edition
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2012
Počet stran 928
EAN 9781133273875
ISBN 1133273874
Libristo kód 04454181
Nakladatelství Cengage
Váha 1840
Rozměry 217 x 275 x 32
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet