Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Islamic Branding and Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Islamic Branding and Marketing Paul Temporal
Libristo kód: 04084892
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, dubna 2011
Islamic Branding and Marketing: Creating A Global Islamic Business provides a complete guide to bui... Celý popis
? points 143 b
1 427
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Love Hypothesis Ali Hazelwood / Brožovaná
common.buy 276
TOP
It Starts with Us Colleen Hoover / Brožovaná
common.buy 358
Dr. STONE, Vol. 2 Riichiro Inagaki / Brožovaná
common.buy 223
Mit Jane Austen durch England Elsemarie Maletzke / Brožovaná
common.buy 250
macOS Catalina For Dummies Bob Levitus / Brožovaná
common.buy 483
Angels of Throne Ingrid Königsmann-Sarah / Pevná
common.buy 638
New York Times: Footsteps New York Times / Brožovaná
common.buy 407
Models of Bounded Rationality Herbert A. Simon / Brožovaná
common.buy 1 841
Tout sur Jules Verne - ou presque Roux / Brožovaná
common.buy 681
Current Trends in Radiation Protection Métivier / Brožovaná
common.buy 1 542
Rush Hour Iain Gately / Pevná
common.buy 524
Maurice Ellen Heinzelmann / Brožovaná
common.buy 661
LE CONSUL Ralph RUMNEY / Brožovaná
common.buy 589
Why Dominant Parties Lose Kenneth F. Greene / Brožovaná
common.buy 1 230

Islamic Branding and Marketing: Creating A Global Islamic Business provides a complete guide to building brands in the largest consumer market in the world. The global Muslim market is now approximately 23 percent of the world's population, and is projected to grow by about 35 percent in the next 20 years. If current trends continue, there are expected to be 2.2 billion Muslims in 2030 that will make up 26.4 percent of the world's total projected population of 8.3 billion. As companies currently compete for the markets of China and India, few have realized the global Muslim market represents potentially larger opportunities. Author Paul Temporal explains how to develop and manage brands and businesses for the fast-growing Muslim market through sophisticated strategies that will ensure sustainable value, and addresses issues such as: How is the global Muslim market structured? What opportunities are there in Islamic brand categories, including the digital world? What strategies should non-Muslim companies adopt in Muslim countries? More than 30 case studies illustrate practical applications of the topics covered, including Brunei Halal Brand, Godiva Chocolatier, Johor Corporations, Nestle, Unilever, Fulla, Muxlim Inc, and more. Whether you are in control of an established company, starting up a new one, or have responsibility for a brand within an Islamic country looking for growth, Islamic Branding and Marketing is an indispensable resource that will help build, improve and secure brand equity and value for your company.

Informace o knize

Plný název Islamic Branding and Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2011
Počet stran 356
EAN 9780470825396
ISBN 0470825391
Libristo kód 04084892
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 766
Rozměry 154 x 235 x 31
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Love Hypothesis Ali Hazelwood / Brožovaná
common.buy 276
TOP
It Starts with Us Colleen Hoover / Brožovaná
common.buy 358
Dr. STONE, Vol. 2 Riichiro Inagaki / Brožovaná
common.buy 223
Mit Jane Austen durch England Elsemarie Maletzke / Brožovaná
common.buy 250
macOS Catalina For Dummies Bob Levitus / Brožovaná
common.buy 483
Angels of Throne Ingrid Königsmann-Sarah / Pevná
common.buy 638
New York Times: Footsteps New York Times / Brožovaná
common.buy 407
Models of Bounded Rationality Herbert A. Simon / Brožovaná
common.buy 1 841
Tout sur Jules Verne - ou presque Roux / Brožovaná
common.buy 681
Current Trends in Radiation Protection Métivier / Brožovaná
common.buy 1 542
Rush Hour Iain Gately / Pevná
common.buy 524
Maurice Ellen Heinzelmann / Brožovaná
common.buy 661
LE CONSUL Ralph RUMNEY / Brožovaná
common.buy 589
Why Dominant Parties Lose Kenneth F. Greene / Brožovaná
common.buy 1 230

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet