Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Jak se děti učí významu slov

Jazyk ČeštinaČeština
Kniha Brožovaná
Kniha Jak se děti učí významu slov Paul Bloom
Libristo kód: 09545194
Nakladatelství Karolinum, září 2015
Jak děti zjistí, že slovo „pes“ označuje psa a ne třeba kočku, auto anebo člověka? Jak poznají, co z... Celý popis
? points 30 b
302
Skladem u dodavatele Odesíláme do 4 dnů

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


TOP
Myšlení rychlé a pomalé Daniel Kahneman / Pevná
common.buy 513
TOP
Spisy 1 Lyrika Bohumil Hrabal / Pevná
common.buy 559
TOP
Střet civilizací Samuel P. Huntington / Pevná
common.buy 381
Digitální demence Manfred Spitzer / Pevná
common.buy 284
Červená královna Matt Ridley / Pevná
common.buy 305
K čemu je dobrá válka? Ian Morris / Kniha
common.buy 503
Odpočítávání Alan Weisman / Pevná
common.buy 381
Stát v krizi Zygmunt Bauman / Brožovaná
common.buy 243
Kráľ je polonahý neuvedený autor / Pevná
common.buy 186
Vytváření nepřítele Goldman Wendy Z. / Brožovaná
common.buy 285

Jak děti zjistí, že slovo „pes“ označuje psa a ne třeba kočku, auto anebo člověka? Jak poznají, co znamenají slovesa „myslet“ nebo „věřit“, přídavná jména „dobrý“ či „bílý“, anebo třeba slova označující abstraktní jevy, jako jsou „hypotéka“ nebo „příběh“? Děti si slova osvojují poměrně rychle, obvykle bez toho, aby je to někdo explicitně učil. Porozumění významům slov je jedním ze základních problémů současného zkoumání lidského myšlení. Paul Bloom zastává přístup, že učení se významům slov je výsledkem interakce rozličných kognitivních a jazykových schopností, mezi něž patří schopnost porozumět záměrům druhých lidí, schopnost osvojit si abstraktní pojmy, schopnost porozumět syntaktické struktuře a určité obecnější schopnosti týkající se paměti a učení. Ačkoli ostatní vědci dosud spojovali učení se slovům s některou z těchto dovedností, Bloom je první, kdo ukazuje, že k úplnému porozumění slovům je potřeba všech těchto lidských schopností. Na to, aby si děti – ale i dospělí – osvojili i ta nejjednodušší slova, potřebují bohaté pojmové, sociální a jazykové dovednosti, které se vzájemně doplňují.

Informace o knize

Plný název Jak se děti učí významu slov
Autor Paul Bloom
Jazyk Čeština
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 296
EAN 9788024630953
ISBN 978-80-2463-095-3
Libristo kód 09545194
Nakladatelství Karolinum
Váha 500
Rozměry 168 x 235 x 19
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Způsob bytí Carl R. Rogers / Brožovaná
common.buy 378
TOP
Odpojený muž Philip Zimbardo / Brožovaná
common.buy 424
TOP
Barbarská Evropa Karol Modzelewski / Pevná
common.buy 527
TOP
Dějiny ruské revoluce Richard Pipes / Pevná
common.buy 402
O psychologii bytí Abraham H. Maslow / Brožovaná
common.buy 407
Být sám sebou Carl R. Rogers / Brožovaná
common.buy 509
Výbor z díla I Carl Gustav Jung / Pevná
common.buy 785
Výkřik techniky Thomas Pynchon / Pevná
common.buy 334
McMafie Misha Glenny / Pevná
common.buy 419
KULTURA V DOBĚ ZRYCHLENÉ GLOBALIZACE Milan Kreuzziger / Kniha
common.buy 76
Úzkost z ovlivnění Harold Bloom / Pevná
common.buy 218
Mezi východem a západem Christiane Brenner / Pevná
common.buy 418
Předškolní dítě a jeho svět Lenka Šulová / Brožovaná
common.buy 328
Zaženem dějin klisny! Karol Modzelewski / Brožovaná
common.buy 306
Výprodej
ZALOŽENÍ A PODSTATA Maurice Merleau-Ponty / Kniha
common.buy 245

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet