Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Kellogg on Integrated Marketing

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Kellogg on Integrated Marketing Bobby Calder
Libristo kód: 04888544
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, listopadu 2002
This cutting-edge book-with contributions by the star faculty of the Kellogg School of Management an... Celý popis
? points 106 b
1 063
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
How to Win At Chess Levy Rozman / Pevná
common.buy 513
Eat Right for Your Type Peter J. D'Adamo / Brožovaná
common.buy 322
Q Luther Blissett / Brožovaná
common.buy 559
Impressionism Marina Ferretti Bocquillon / Pevná
common.buy 952
Rudolf Hilferding William Smaldone / Pevná
common.buy 1 369
Bad Boys Agustin Perez Rubio / Pevná
common.buy 543
Resisting McCarthyism Bob Blauner / Pevná
common.buy 923
Crowded Prairie Michael Coyne / Brožovaná
common.buy 1 130
In Search of Hope Anna Jacobs / Brožovaná
common.buy 549
Clipping Their Own Wings Ernesto Caravantes / Brožovaná
common.buy 1 370
Inside City Tourism John Heeley / Pevná
common.buy 4 764
Changing Woman Karen Anderson / Pevná
common.buy 1 923
African Philosophy, Culture, and Traditional Medicine Moses Akin Makinde / Brožovaná
common.buy 822
Changing Military Patterns of the Great Plains Indians Frank Raymond Secoy / Brožovaná
common.buy 326

This cutting-edge book-with contributions by the star faculty of the Kellogg School of Management and the Medill School of Journalism's Integrated Marketing Communications department at Northwestern University-offers the latest thinking on the art and science of integrated marketing. A must for today's marketing professional, Kellogg on Integrated Marketing addresses the daily activities of marketing managers and helps them enhance brand equity with new techniques and strategies from the experts. You'll hear from: - Eric G. Berggren - Stephen Burnett - Bobby J. Calder - Tom Collinger - Adam Duhachek - Lisa Fortini-Campbell - Nigel Hopkins - Dawn Iacobucci - Richard I. Kolsky - Maria Flores Letelier - Edward C. Malthouse - Francis J. Mulhern - Lisa A. Petrison - Andrew Razeghi - Don E. Schultz - Charles Spinosa - Paul Wang

Informace o knize

Plný název Kellogg on Integrated Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2002
Počet stran 336
EAN 9780471204763
ISBN 0471204765
Libristo kód 04888544
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 678
Rozměry 167 x 236 x 28
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet