Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Knowledge Discovery for Effective Customer Segmentation

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Knowledge Discovery for Effective Customer Segmentation Belete Biazen Bezabeh
Libristo kód: 19650654
Nakladatelství Scholars Press, listopadu 2017
CRM is a process by which an organization maximizes customer satisfaction in an effort to increase l... Celý popis
? points 142 b
1 424
Skladem u dodavatele Odesíláme za 8-10 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


CRM is a process by which an organization maximizes customer satisfaction in an effort to increase loyalty and retain customers business over their lifetimes. On the other hand, customer segmentation is the grouping of customers into different groups based on their common attributes and it is the main part of CRM. CRM is a process by which a company maximizes customer satisfaction in an effort to increase loyalty and retain customers business over their lifetimes. The primary goals of CRM are to build long term and profitable relationships with chosen customers and get closer to those customers at every point of contact

Informace o knize

Plný název Knowledge Discovery for Effective Customer Segmentation
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2018
Počet stran 124
EAN 9786202311274
Libristo kód 19650654
Nakladatelství Scholars Press
Váha 203
Rozměry 150 x 220 x 7
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet