Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Kundenbindungsmanagement Im Einzelhandel

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Kundenbindungsmanagement Im Einzelhandel Andreas Fuchs
Libristo kód: 01783349
Nakladatelství Gabler Verlag, ledna 2010
Vor dem Hintergrund anhaltend rückläufiger Konsumausgaben und zunehmend verschärften Wettbewerbs im... Celý popis
? points 213 b
2 126
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Vor dem Hintergrund anhaltend rückläufiger Konsumausgaben und zunehmend verschärften Wettbewerbs im Einzelhandel nimmt die Bedeutung der Kundenorientierung stetig zu. Andreas Fuchs untersucht den Wirkungszusammenhang von Kundenzufriedenheit, Kundenbindung und Kundenprofitabilität kausalanalytisch und zeigt, dass auch in klein- und mittelständischen Handelsbetrieben erhebliche Profitabilitätsreserven durch systematische Analysen von Kundenportfolios erschlossen werden können.

Informace o knize

Plný název Kundenbindungsmanagement Im Einzelhandel
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2010
Počet stran 240
EAN 9783834921598
ISBN 3834921599
Libristo kód 01783349
Nakladatelství Gabler Verlag
Váha 349
Rozměry 148 x 210 x 15
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet