Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Kundenzufriedenheit ALS Determinante Von Mitarbeiterzufriedenheit Und -Bindung

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Kundenzufriedenheit ALS Determinante Von Mitarbeiterzufriedenheit Und -Bindung Regina V. Frey
Libristo kód: 01783783
Nakladatelství Springer Fachmedien Wiesbaden, dubna 2011
Der "War for Talents" charakterisiert die Herausforderung der Unternehmen, mit der insbesondere Prof... Celý popis
? points 198 b
1 977
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 10-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Připravujeme
Divine Food David Haliva / Brožovaná
common.buy 1 067
Připravujeme
Installation Art Now / Pevná
common.buy 1 052
Winter of the Wolf Moon Steve Hamilton / Brožovaná
common.buy 473
Molekulare Biotechnologie David P. Clark / Pevná
common.buy 2 126
Chaplains in Early Modern England Hugh Adlington / Pevná
common.buy 4 269
Abigail Adams - Living a new female role Christine Hildebrand / Brožovaná
common.buy 1 042
Data Security Breaches and Privacy in Europe Rebecca Wong / Brožovaná
common.buy 1 681
Woman of Thirty Honoré de Balzac / Brožovaná
common.buy 673
Peking und Umgebung. Karl Boy-Ed / Brožovaná
common.buy 1 107
Giordano Bruno: Cause, Principle and Unity Giordano BrunoRichard J. BlackwellRobert de LuccaAlfonso Ingegno / Brožovaná
common.buy 1 433
Cori Spezzati: Volume 2 Anthony F. Carver / Brožovaná
common.buy 1 404

Der "War for Talents" charakterisiert die Herausforderung der Unternehmen, mit der insbesondere Professional Service Firmen konfrontiert sind, (hoch-)qualifizierte Mitarbeiter zu binden. Regina Viola Frey entwickelt ein Modell zur systematischen Steuerung der Mitarbeiterbindung, das den Einfluss von Kundenzufriedenheit auf Mitarbeiterzufriedenheit in den Mittelpunkt rückt. Die modellierten Zusammenhänge werden in ein Kausalmodell transformiert und empirisch mittels dyadischer Daten validiert. Neben der empirischen Überprüfung des Konzeptes der "emotional contagion" sowie der Balancetheorie, wird die zentrale Wirkungskette von Kundenzufriedenheit über Mitarbeiterzufriedenheit auf Mitarbeiterbindung nachgewiesen.

Informace o knize

Plný název Kundenzufriedenheit ALS Determinante Von Mitarbeiterzufriedenheit Und -Bindung
Jazyk Němčina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2011
Počet stran 168
EAN 9783834929303
ISBN 3834929301
Libristo kód 01783783
Váha 231
Rozměry 148 x 210 x 10
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet