Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Language at Play Julie Sykes
Libristo kód: 04538218
Nakladatelství Pearson Education, října 2012
How digital games can inform, enhance and transform L2 pedagogy The potential of digital games in t... Celý popis
? points 162 b
1 623
50 % šance Prohledáme celý svět Kdy knihu dostanu?

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Wisdom of the Oracle Divination Cards Colette Baron-Reid / Karty
common.buy 471
TOP
Citrus Vol. 1 Saburouta / Brožovaná
common.buy 277
Iacocca Lee Iacocca / Brožovaná
common.buy 466
Spider-man: Spider-verse - Spider-gwen Jason Latour / Brožovaná
common.buy 358
Agincourt Juliet Barker / Brožovaná
common.buy 548
The Hollow Hills Mary Stewart / Brožovaná
common.buy 407
Stick Andrew Smith / Brožovaná
common.buy 479
Little Duke Charlotte M Yonge / Brožovaná
common.buy 421
Regulatory Craft Malcolm K. Sparrow / Brožovaná
common.buy 743
Desperate Play BARBARA FREETHY / Brožovaná
common.buy 484
Seismic Data Interpretation using Digital Image Processing Abdullatif A. Al-Shuhail / Pevná
common.buy 3 042
Res: Anthropology and Aesthetics Francesco Pellizzi / Brožovaná
common.buy 1 631
Some Like It Hot Brenda Jackson / Brožovaná
common.buy 568
Improving Educational Management N. Bennett / Brožovaná
common.buy 2 233

How digital games can inform, enhance and transform L2 pedagogy The potential of digital games in the second and foreign (L2) classroom is enormous but harnessing their potential for application in the L2 classroom, however, presents complex challenges.  In Language at Play: Digital Games in Second and Foreign Language Teaching and Learning, Sykes and Reinhart combine research from a variety of perspectives in applied linguistics, educational gaming, and games studies, and structure their discussion of five major concepts central to these areas: goal, interaction, feedback, motivation and context.  While theoretically grounded, the volume's audience is primarily practicing L2 professionals with classroom experience.   Intended for current and future foreign language teaching professionals, volumes in the Theory and Practice in Second Language Classroom Instruction series examine issues in teaching and learning in language classrooms. The topics selected and the discussions of them draw in principled ways on theory and practice in a range of fields, including second language acquisition, foreign language education, educational policy, language policy, linguistics, and other areas of applied linguistics.

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet