Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Language of Advertising

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Language of Advertising Torben Vestergaard
Libristo kód: 04897391
Nakladatelství John Wiley and Sons Ltd, dubna 1985
Whenever we pick up a newspaper or magazine, turn on the television or look at the heardings on road... Celý popis
? points 144 b
1 435
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Explosions Of Steam Boilers J. R. Robinson / Brožovaná
common.buy 290
Připravujeme
Older Women in the Criminal Justice System Azrini Wahidin / Brožovaná
common.buy 1 335
Elusive Elements in Practice Bernardine Bishop / Brožovaná
common.buy 1 353
Alienation of Modern Man Fritz Pappenheim / Brožovaná
common.buy 536
Interactive Contemporary Art Kathryn Brown / Pevná
common.buy 5 756
Principles and Practice of Chemotherapy Mirza Qaiser Baig / Brožovaná
common.buy 1 239
Ethnicity, Health and Primary Care Joe Kai / Brožovaná
common.buy 3 302

Whenever we pick up a newspaper or magazine, turn on the television or look at the heardings on roadsides, we are confronted with advertisements. These do more than simply sell a product - they work in subtle ways to persuade us to accept the way of life and pattern of our needs that they depict. This book is a revealing study of the strategies of persuasion advertisers use and of the crucial underlying assupmtions advertising makes. Focusing on magazien and newspaper advertising, the authors illustrate the reange of linguistic and visual techniques advertisers use to achieve emphasis and special effects. They consider how advertisements single out specific audiences for their address, and reveal the ways in which the advertiser preys on beliefs about sex roles and prejudices about social groups. The Language of Advertising is not a book which simply presents the results of an analysis of modern advertising. It seeks throughout to equip the reader with the techniques for his or her own examination of advertising ideology and of the social functions of advertising today.

Informace o knize

Plný název Language of Advertising
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 1985
Počet stran 196
EAN 9780631127437
ISBN 0631127437
Libristo kód 04897391
Nakladatelství John Wiley and Sons Ltd
Váha 308
Rozměry 151 x 228 x 13
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet