Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 299 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 Zásilkovna 44 PPL 99

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Lateral Marketing Philip Kotler
Libristo kód: 04891129
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc, září 2003
A revolutionary new system for generating the next big marketing ideas and opportunities According t... Celý popis
? points 89 b
885
Skladem u dodavatele Odesíláme za 15-20 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Grove Esther Kinsky / Brožovaná
common.buy 334
Last Unicorn William DeBuys / Brožovaná
common.buy 732
101 Famous Poems Roy J Cook / Pevná
common.buy 334
Cesty za poznáním Zdeněk Sázava / binding.
common.buy 122
Illuminati Mark Dice / Brožovaná
common.buy 567
Basics - Ätherische Öle Sabrina Herber / Brožovaná
common.buy 397
Working the Land Sandra Schackel / Pevná
common.buy 1 101
Best-ever Burgers Valerie Ferguson / Pevná
common.buy 123
Capoeira ABC Alice Lohmöller / Brožovaná
common.buy 1 242
In Search of Venice Paul Morand / Brožovaná
common.buy 1 717

A revolutionary new system for generating the next big marketing ideas and opportunities According to Philip Kotler, the widely acknowledged "father" of modern marketing, and Fernando Trias de Bes the marketing techniques pioneered in the 1960s and '70s have worked too well. Fierce competition among products with little or nothing to distinguish one from another, along with modern product positioning and targeted marketing techniques, have led to increasing market segmentation. If the trend continues, individual market segments soon will be too small to be profitable. In Lateral Marketing, Kotler and Trias de Bes unveil a revolutionary new model to help readers expand beyond vertical segmentation and generate fresh marketing ideas and opportunities. Philip Kotler (Chicago, IL) is the S. C. Johnson & Son Distinguished Professor of International Marketing at Northwestern University's Kellogg School of Management. Fernando Trias de Bes (Barcelona, Spain) is the founder of Salvetti & Llombart whose clients include Pepsico, Sony, Hewlett-Packard, Nestle, Credit Suisse, and other top corporations.

Informace o knize

Plný název Lateral Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2003
Počet stran 224
EAN 9780471455165
ISBN 0471455164
Libristo kód 04891129
Nakladatelství John Wiley & Sons Inc
Váha 526
Rozměry 166 x 241 x 18
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet