Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Legislative Television as Political Advertising

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Legislative Television as Political Advertising Franklin G. Mixon
Libristo kód: 07356289
Nakladatelství iUniverse, února 2003
Using theoretical and statistical models, along with several new sets of empirical results, this boo... Celý popis
? points 32 b
321
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Using theoretical and statistical models, along with several new sets of empirical results, this book examines the impact of legislative television on the political process in the United States. It examines the relationship between political-economic variables and the tendency to adopt/support live television in the U.S. Congress, the impact of television on the length of U.S. House and Senate sessions, the use of parliamentary procedures in the presence (absence) of television cameras, and the role that legislative television has played in improving incumbents' success rates in primary/general federal elections. Where possible, the economic costs to taxpayers of legislators' use of television cameras, in order to enhance their re-election prospects, are also considered.

Informace o knize

Plný název Legislative Television as Political Advertising
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2003
Počet stran 128
EAN 9780595270866
ISBN 9780595270866
Libristo kód 07356289
Nakladatelství iUniverse
Váha 204
Rozměry 155 x 229 x 9
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet