Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Level Design

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Level Design Rudolf Kremers
Libristo kód: 02481730
Nakladatelství Taylor & Francis Inc, října 2009
Level design is the creation of levels - locales, stages, or missions - in a video game. Level desig... Celý popis
? points 234 b TOP TOP
2 344
Skladem u dodavatele Odesíláme za 3-5 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Berserk Deluxe Volume 5 Kentaro Miura / Pevná
common.buy 1 119
TOP
Midnight Sun Stephenie Meyer / Brožovaná
common.buy 276
TOP
Amazing Glaze Gabriel Kline / Pevná
common.buy 574
TOP
Tarot of the Enchanted Soul Yasmeen Westwood / Karty
common.buy 754
TOP Výprodej
White Light Oracle Alana Fairchild / Karty
common.buy 501
TOP
Astrology: The Library of Esoterica Andrea Richards / Pevná
common.buy 713
TOP
Welcome Home Najwa Zebian / Brožovaná
common.buy 404
TOP
Pasta Grannies: The Official Cookbook Vicki Bennison / Pevná
common.buy 720
TOP
Practical Guide to Level Design Benjamin Bauer / Brožovaná
common.buy 1 578
TOP
Color Betty Edwards / Brožovaná
common.buy 513
TOP
Deal with the Elf King / Brožovaná
common.buy 446
Doggie Language / Pevná
common.buy 249

Level design is the creation of levels - locales, stages, or missions - in a video game. Level design is as much an art as it is a science; it requires artistic skills and know-how as well as an extensive technical knowledge and is an extremely important part of computer game design. Good or bad level design can make or break any game, so it is surprising how little reference material exists for level designers. Beginning level designers have a limited understanding of the tools and techniques they can use to achieve their goals, or even define them. This book is the first to use a conceptual and theoretical foundation to build such a set of practical tools and techniques. It is tied to no particular technology or genre, so it will be a useful reference for many years to come. Kremers covers many concepts universal to level design, such as interactivity, world building, immersion, sensory perception, pace, and more, and he shows how to apply these concepts in practical ways, with many examples from real games.

Informace o knize

Plný název Level Design
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2009
Počet stran 408
EAN 9781568813387
ISBN 1568813384
Libristo kód 02481730
Nakladatelství Taylor & Francis Inc
Váha 758
Rozměry 192 x 236 x 22
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet