Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 GLS 54 Kurýr GLS 64 PPL 99 Zásilkovna 54

Location-Based Advertising Im Kontext Von Big Data

Jazyk NěmčinaNěmčina
Kniha Brožovaná
Kniha Location-Based Advertising Im Kontext Von Big Data Claudius Warwitz
Libristo kód: 02987740
Nakladatelství Springer Gabler, dubna 2016
Claudius Warwitz zeigt, dass Privatsphäre-Bedenken bei der Entscheidung, Location-based§Advertising... Celý popis
? points 228 b
2 275
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-17 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


Böse Philosophen Philipp Blom / Brožovaná
common.buy 365
Die Konstitution der Zeit im Bewusstsein REINHARD LAUTH / Pevná
common.buy 1 363
Bicester Through Time Bicester Local History Society / Brožovaná
common.buy 478

Claudius Warwitz zeigt, dass Privatsphäre-Bedenken bei der Entscheidung, Location-based§Advertising (LBA) zu§nutzen, für den Konsumenten kaum eine Rolle spielen. Dagegen tragen Brand Attachment§und Markenvertrauen gegenüber dem LBA-Anbieter und der beworbenen Marke§entscheidend dazu bei, dass Konsumenten Location-based Advertising akzeptieren§und nutzen. Als weitere wichtige Determinanten identifiziert der Autor§Markenauthentizität, Markenimage, sowie Nützlichkeit, Unterhaltungswert,§Einstellung und persönliche Relevanz. Im Zuge der Untersuchung wurden 1.237§Smartphone-Nutzer hinsichtlich ihres LBA-Nutzungsverhaltens zu 14 Marken§befragt.§

Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet