Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Kniha Logo Michael Evamy
Libristo kód: 05173682
Nakladatelství Laurence King Publishing, února 2015
The next time you are tempted to design a logo, take a look at this book. Chances are, it has alread... Celý popis
? points 40 b Připravujeme Připravujeme
402
Očekávaný dotisk Termín neznámý Termín neznámý

30 dní na vrácení zboží


Zákazníci také koupili


TOP
Logo Modernism Jens Müller / Pevná
common.buy 1 408
TOP
The Little Book of Hygge Meik Wiking / Pevná
common.buy 410
TOP
Mengeleho dievča Viola Stern Fischerová / Pevná
common.buy 334
TOP
Symbol Steven Bateman / Brožovaná
common.buy 472
TOP
Creating a Brand Identity: A Guide for Designers Catharine Slade-Brooking / Brožovaná
common.buy 543
TOP
Graphic Design Idea Book Steven Heller / Brožovaná
common.buy 410
TOP
Logotype Michael Evamy / Brožovaná
common.buy 509
Hygge Holiday Rosie Blake / Brožovaná
common.buy 276
Creative Lettering and Beyond Walter Foster Creative Team / Brožovaná
common.buy 357

The next time you are tempted to design a logo, take a look at this book. Chances are, it has already been done. By raising the bar, this wonderful resource will make better designers of all of us." Michael Bierut of Pentagram Design The logo bible, this book provides graphic designers with an indispensable reference source for contemporary logo design. More than 1300 logos are grouped according to their focal form, symbol and graphic associations into 75 categories such as crosses, stars, crowns, animals, people, handwritten, illustrative type, etc. To emphasize the visual form of the logos, they are shown predominantly in black and white. Highlight logos are shown in colour. By sorting a vast, international array of current logotypes - ranging from those of small, design-led businesses to global brands - in this way, the book offers design consultancies a ready resource to draw upon in the research phase of identity projects. Logos are also indexed alphabetically by name of company/designer and by industrial sector, making it easy to piece together a picture of the state of the identity art in any client's marketplace.

Informace o knize

Plný název Logo
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2015
Počet stran 352
EAN 9781780671802
ISBN 1780671806
Libristo kód 05173682
Nakladatelství Laurence King Publishing
Váha 754
Rozměry 197 x 153 x 29
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Mohlo by vás také zajímat


TOP
Gravity Falls Journal 3 Rob Ronzetti / Pevná
common.buy 440
TOP
Operative Design Anthony Di Mari / Brožovaná
common.buy 357
TOP
Principles of Logo Design GEORGE BOKHUA / Pevná
common.buy 758
TOP
Spy x Family, Vol. 5 Tatsuya Endo / Brožovaná
common.buy 205
TOP
Thinking With Type 2nd Ed Ellen Lupton / Brožovaná
common.buy 517
TOP
Type Matters! Jim Williams / Brožovaná
common.buy 566
TOP
Graphic Design Ellen Lupton / Brožovaná
common.buy 631
TOP
Sagmeister: Made You Look Stefan Sagmeister / Brožovaná
common.buy 1 094
TOP
Film in Five Seconds H-57 / Pevná
common.buy 518
Design is Storytelling Ellen Lupton / Brožovaná
common.buy 398
Logo Design Love David Airey / Brožovaná
common.buy 894
Los Logos 7 Nina Müller / Pevná
common.buy 942
Thames & Hudson Manual of Typography Ruari McLean / Brožovaná
common.buy 580

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet