Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Loyalty 3.0: How to Revolutionize Customer and Employee Engagement with Big Data and Gamification

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Pevná
Kniha Loyalty 3.0: How to Revolutionize Customer and Employee Engagement with Big Data and Gamification Rajat Paharia
Libristo kód: 01321290
Nakladatelství McGraw-Hill Education - Europe, července 2013
Beyond incentives and discounts the NEW secret to customer and employee loyalty!§Use gamification an... Celý popis
? points 76 b
761
Skladem u dodavatele Odesíláme za 14-18 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


TOP
Brief Answers to the Big Questions Stephen Hawking / Brožovaná
common.buy 316
TOP
Sacred Destiny Oracle Denise Linn / Karty
common.buy 525
TOP
Speaking Games / Brožovaná
common.buy 799
TOP
Eat Pray Love Elizabeth Gilbert / Brožovaná
common.buy 276
TOP
WarCraft: The Sunwell Trilogy #2: Shadows of Ice Richard A. Knaak / Brožovaná
common.buy 290
Spellcasting Oracle Cards Barbara Meiklejohn-Free / Karty
common.buy 473
PHP & MySQL - Server-side Web Development Jon Duckett / Brožovaná
common.buy 849
Gamify Brian Burke / Pevná
common.buy 917
Připravujeme
Better Me Gary Barlow / Brožovaná
common.buy 250
Tactics Made Simple Jon Emmett / Brožovaná
common.buy 464

Beyond incentives and discounts the NEW secret to customer and employee loyalty!§Use gamification and big data to take customer and employee loyalty to the next level §Learn all the game-changing methods for driving customer and employee loyalty that are based on two of the biggest trends in business today: gamification and big data.§The book explains how previous loyalty-building tactics such as frequent flyer, hotel, and grocery store programs were designed before social media and the Internet itself. The approach in this book moves beyond those discreet purchase and incentive-driven experiences to create a system driven by human motivation and digital technology that creates ongoing, persistent engagement among both customers and employees.§Rajat Paharia is the founder and Chief Product Officer at Bunchball. The company has also been spotlighted as a leading innovation company by Forbes , CNBC, Computerworld, Mashable, Marketing Sherpa , and many others.§

Informace o knize

Plný název Loyalty 3.0: How to Revolutionize Customer and Employee Engagement with Big Data and Gamification
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Pevná
Datum vydání 2013
Počet stran 304
EAN 9780071813372
ISBN 0071813373
Libristo kód 01321290
Váha 526
Rozměry 158 x 230 x 25
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet