Doprava zdarma se Zásilkovnou nad 1 499 Kč
PPL Parcel Shop 54 Balík do ruky 74 Balíkovna 49 PPL 99 Zásilkovna 54

Jazyk AngličtinaAngličtina
Kniha Brožovaná
Kniha Luxury Marketing Nadine Hennigs
Libristo kód: 18052257
Nakladatelství Gabler, srpna 2016
The luxury market has transformed from its traditional conspicuous consumption model to a new experi... Celý popis
? points 302 b
3 017
Skladem u dodavatele v malém množství Odesíláme za 12-15 dnů

30 dní na vrácení zboží


Mohlo by vás také zajímat


The luxury market has transformed from its traditional conspicuous consumption model to a new experiential luxury sensibility that is marked by a change in how consumers define luxury. In a global context, it is crucial to understand why consumers buy luxury, what they believe luxury is, and how their perception of luxury value impacts their buying behavior. This handbook aims to provide a holistic approach to luxury marketing with respect to the characteristics and the key challenges and opportunities of luxury brand management. Therefore, the multifaceted contributions by authors from different parts of the world will offer both a research and management perspective of luxury marketing and deliver a concentrated body of knowledge with contributions from diverse elements.

Informace o knize

Plný název Luxury Marketing
Jazyk Angličtina
Vazba Kniha - Brožovaná
Datum vydání 2016
Počet stran 416
EAN 9783663205173
ISBN 3663205177
Libristo kód 18052257
Nakladatelství Gabler
Váha 729
Rozměry 168 x 240 x 23
Darujte tuto knihu ještě dnes
Je to snadné
1 Přidejte knihu do košíku a zvolte doručit jako dárek 2 Obratem vám zašleme poukaz 3 Kniha dorazí na adresu obdarovaného

Přihlášení

Přihlaste se ke svému účtu. Ještě nemáte Libristo účet? Vytvořte si ho nyní!

 
povinné
povinné

Nemáte účet? Získejte výhody Libristo účtu!

Díky Libristo účtu budete mít vše pod kontrolou.

Vytvořit Libristo účet